I dag vil jeg skryte av dere :-)

MamsTW

Gift med forumet
Alle dere BV damer fortjener virkelig skryt! Om jeg ikke er like aktiv hver dag, så gleeeder jeg meg til hver gang jeg får anledning til å "snakke" med dere.
For en unik gjeng med damer!
Gode råd, trøst og latter er noe jeg tror vi alle får når vi logger oss på[:D]

Kjenner ingen av dere face to face (håper jeg får sjansen) men jeg har blitt veldig glad i dere[:)]

Dere er herlige, jenter! Alle sammen!!!!!

Goood fredagsklem til alle dere som gjør hverdagen enklere! [:D]

Jeg er veldig enig med deg!
Uten novemberdamene hadde ting blitt vanskelig, hvem skulle fortalt meg alt jeg lurer på da`??[8D]

God klem til deg også! [:D]

ORIGINAL: ilabom

Uten novemberdamene hadde ting blitt vanskelig, hvem skulle fortalt meg alt jeg lurer på da`??[8D]

SANT?!?!?! dere er kjekke å ha [:D]

Lurer på hvordan folk klarte seg uten bv før???[&:] Er jo livsviktig dette forumet her[:)]

Har fått mye hjelp her inne, så sender klemmer tilbake og til alle de andre novembermammaene

jeg er veldig enig med deg og sender deg en klem tilbake og en klem til alle dere andre[:D]

god helg til deg også!! Og signerer innlegget ditt!!

ORIGINAL: ilabom

S I G N!!!!!!!!!!!!

Kunne ikke vært mer enig [:D]

God helg til dere alle[:)][:D]

Jeg er ofte inne og ser på temaer og får med meg litt tips!! Veldig kjekt:)
God helg til dere alle!!

ORIGINAL: hensja

Enig! Love you all [:D] Men tror vel egentlig at ingen legger helt merke til meg... Kanskje jeg blir Miss. anonym?!? Hmm...

Legger da merke til deg! [:D]

HVOR skulle jeg fått ut dritten henne hvis det ikke var for dere???

Jeg føler meg og anonym og at ingen husker meg, men tror d er bare vi som tenker sånn. [;)]

Enig med dere! Synes vi har et veldig bra miljø her inne. På mange andre forum er det jo så mye krangling og styr. Koselig med såååå mange bra damer på ett sted![:)]

Må signere innlegget ditt jeg og [:)]
Jeg er ikke mye aktiv her inne, men titter innom hver dag for å lese.
Alle novemberdamene har hjulpet meg masse [:)]

TAKK forresten [:D]

Åååh, så koselig innlegg [:)]
Jeg er veldig enig med deg, og er så takknemlig for at det er så mange hjelpsomme og snille jenter her inne.
Vet ikke hva jeg skulle gjordt uten dere jeg!
Hvem skulle jeg mast sånn på da om ikke det hadde vert for dere??

Sender en gooood klem i retur og ønsker deg (og alle dere andre) en kjempefin helg [:)]

ORIGINAL: Joffen

Lurer på hvordan folk klarte seg uten bv før???[&:] Er jo livsviktig dette forumet her[:)]

Har fått mye hjelp her inne, så sender klemmer tilbake og til alle de andre novembermammaene
Signerer[;)]

Back
Topp