I dag var planen at jeg skulle være kjempe effektiv i huset!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Jeg skulle skifte sengklær på alle soverom, tørket støv på alle soverom, og vasket alle soverom!![:D]

I dag har jeg suttet krøpet sammen foran en datamaskin, og sprunget jevnlig på toalettet[:'(]
Tydligvis fått et eller annet magevirus, å det er ikke noe behagelig sådetså!![:'(]

Får ta soveromma i morgen istedet da[:)]

Kan ikke planlegge sånt, da blir det aldri som man planlegger, hehe. Har samme problemet. Unntatt at jeg ikke er dårlig.[&:][;)]

Det blir alltids tid i morgen eller dagen etter det til å ta huset, ta vare på deg selv du [;)]

ORIGINAL: helen79

Kan ikke planlegge sånt, da blir det aldri som man planlegger, hehe. Har samme problemet. Unntatt at jeg ikke er dårlig.[&:][;)]

Hehe kunne godt droppet planene mine jeg, hadde jeg bare sluppet å vært dårlig!
Men nå ble det nå på denne måten istedet [&o][8D]

Ja, huff.
Du får ha god bedring da. Å bare slappe av...[;)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

Har sånne planer hver eneste dag jeg, uten at det nødvendigvis blir satt ut i livet. Men i dag er jeg også sofasliter pga sykdom. Spydde og hadde rennadrita i går kveld og natt, så oppvask, klesvask og rydding må bare vente. Skal ta meg sammen, kle på lillegutt og trille til barnehagen for å hente snuppa snart. Det er bare 900 meter, men bare oppoverbakker hjem igjen. Gleder meg ikke...

God bedring til deg, Utspyttalaban!

Uffda, misunner deg ikke det du må nå![&o]
God bedring til deg og!

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Notere bak øret *Ikkeee.. Besøøøøk...Labaaaan...*[:D]
Huff, nei får håpe du blir bedre snart![:)] Jeg var faktisk skikkelig effektiv igår!! Vasket maaasse klær, la sammen og la på plass.. Baka.. Alt mulig![8D]

Flinke pluggen!!!![:D]
Eg må nok berre prøva å ta igjenn alt det tapte i mårra, eller i ettermiddag. E litt bedre no en ka eg har vært [:)]

Men med sånt i hus så e ingen velkommen på besøk helle, vilkje smitta nåken!!!! [8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Notere bak øret *Ikkeee.. Besøøøøk...Labaaaan...*[:D]
Huff, nei får håpe du blir bedre snart![:)] Jeg var faktisk skikkelig effektiv igår!! Vasket maaasse klær, la sammen og la på plass.. Baka.. Alt mulig![8D]

Flinke pluggen!!!![:D]
Eg må nok berre prøva å ta igjenn alt det tapte i mårra, eller i ettermiddag. E litt bedre no en ka eg har vært [:)]

Men med sånt i hus så e ingen velkommen på besøk helle, vilkje smitta nåken!!!! [8D]

Å eg så hadde ei lito så ropa på eldsteguten din igår[:D]

Idag røme me huse her rett å slett.. Mamma laga Komla, å eg seie IKKJE nei takk..[:D]

Sto å tenkte på da seinast idag tidli eg, at me burde ta oss ein tur, meeeen ikkje idag [8D]
Kosa dåke me komla!!! Hadde kje sagt nei takk te da eg helle [8D][:D]

Det skulle jeg og.. Men det ble til at jeg heller tok igjen noen timer med søvn, leste avisen og ramlet ned foran pcen [:D]

Back
Topp