I dag var jeg skikkelig sint!

tingeling1

Forumet er livet
I bhg.....På en av de ansatte.... Og det skal mye til før jeg blir sint på noen jeg ikke kjenner veldig godt.... Kjenner at jeg er litt sint enda faktisk.... Følte jeg sto der og nærmest kjeftet på den ansatte, men følte jeg måtte.... Det hele gikk ut på at vi hele tiden får høre at Tuva må ha på seg ull (hun har brukt ull innerst siden begynnelsen av oktober), at hun ikke har nok uteklær (det ligger tjukke ullkklær i kurven hennes, de har ligget der i en måned minst) og at hun har for tynn utedress (hun har Troll. som skal være en av de beste, og skal ha lag på lag under) Den ansatte tok ikke selkritikk men kom med kommentarer som "Det ser ikke ut som en ullstrømpebukse" (Nei vel, men det ER det!) "De klærne lå ikke der i går" (Jo, de har ligget der en måned!) "Tuva hadde ikke tatt på seg ulldressen før hun gikk ut" (Men hun er 4 år!!! Skal hun ha det fulle og hele ansvaret med å kle på seg selv?????)

Ok, dagens utblåsning.....fikk samma greiene i fjor vinter, og jeg blir så lei.....[&:]

Merkelig å komme med denslags tilbakemeldinger da!?...

"Det ser ikke ut som en ullstrømpebukse".... Hva med å sjekke lappen inni om en er i tvil da? [8|]
Og at ungene skal ha fullt ansvar for å sørge for å kle seg riktig? Herre... Greit at de skal kle på seg selv, men det er da de voksne sitt ansvar å sørge for at de tar på seg RIKTIGE klær!?...

Kan ikke være helt i vater de der vel? [8|]

Skjønner godt du ble sint av sånt noe... [:o]

Nei å nei tingeling1!!!!! [&:][&:][&:][&:] Er ting sågale også på større avdelingen?[&:][&:][&:] Går hun på uteavdeling forresten? Men uansett - nei det er faktisk BARNEhage!!! Og BARN må ha hjelp og omsorg - de kanikke bare gå rundt og ta vare påsegselv liksom!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Skjønner deg VELDIG godt!![:@]

Det er rett og slett for dårlig av bhg! [>:]

[:@] jeg hadde også kjefta...

hadde du nå vært en mor som aldri ordna til ungen din, ikke sendte med henne klær osv... så latterlig!

forferdelig dårlig av bhg...

ORIGINAL: Vand

Makan å skylde på 4-åringen...[>:]

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: Vand

Makan å skylde på 4-åringen...[>:]

DER sa du det!!!

Back
Topp