L lillemy06 Forelsket i forumet 3 Jul 2013 #1 Var på OUL i dag. Alt var fint og vi venter ri lita jente. Akkurat som jeg har sagt hele tiden
K Kleopatra1986 Andre møte med forumet 3 Jul 2013 #2 Gratulerer med jente i magen. Vi var også på ul i dag, og venter også eg lita prinsesse
Gertie Elsker forumet 3 Jul 2013 #3 Gratulerer med prinsesse Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Charlotte Charlotte 3 Jul 2013 #5 Gratulerer så mye med en liten prinsesse. Heldige du. Håper jeg får vite kjønnet om to uker når vi skal på ultralyd. Termin 12 desember Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye med en liten prinsesse. Heldige du. Håper jeg får vite kjønnet om to uker når vi skal på ultralyd. Termin 12 desember Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
L lillemy06 Forelsket i forumet 3 Jul 2013 #6 Tusen takk så ble jeg satt tilbake litt. Ny termin er 5 desember. Men jeg tror hun kommer i november likevel.
Tusen takk så ble jeg satt tilbake litt. Ny termin er 5 desember. Men jeg tror hun kommer i november likevel.