I dag var det test dag

Mamman til Carina

Glad i forumet
Akkurat tatt en test og den var negativ [&o]

Tror ikke det er meningen at jeg skal få barn

Er litt lei meg nå hvorfor går aldri noen ting i min retning bare i den stikk motsatte

klem fra lille meg

Huff a meg! Stakkars... Det kommer din tur... Håper det skjer om ikke lenge.. Bare å ha håpet oppe!
Jeg skal hvertfall krysse fingre og tær for deg. Hvor lenge har dere prøvd nå? Får dere noe hjelp?Jeg vet at du har mistet, og det er jo fryktelig trist.
Ønsker dere lykke lykke til, snart blir det nok en liten en i magen din.

hei

Det er vel egentlig 2pp nå ....

nei vi får ikke noe hjelp men jeg tenkte å spøre legen om å få pergotime etter hvert håper at det skal hjelpe vi brukte det da vi ble gravide forrige gang .... men lurer også om vi skal legge prøvinga på is og prøve å slappe av og kose oss i sommer
Vi har bestilt tur til Spania i august og vi gleder oss til det for det blir første gang noen av oss er i syden. Kanskje det hjelper å ha noe annet å tenke på selvom jeg har prøvd å ikke tenke så mye på å bli gravid men det ligger i bakhodet hele tiden syns jeg.

klem fra lille meg

Hei!

Skjønner at du tenker sånn..., men bare vent, snart er det DERES tur!
Det er ofte når man legger ting på is,og ikke tenker så mye, at miraklet skjer,
vet du[:)]

Ønsker masse lykke til[:)]

Klem

Ikke tenk sånn! Det er klart dere skal få barn og at dere snart klarer det!!!

Det er kanskje lurt at dere har satt fokus på noe anna enn babylaging. Ikke det at jeg er noe bedre på det, for jeg vet ikke helt om jeg klarer det selv, selv om jeg så gjerne vil!!!

Jeg ønsker deg masse lykke til!!!

Kanskje det skjer noe i syden?, det gjorde det hos oss når jeg blei gravid sist, desverre mistet jeg det i uke 4-5

Det var leit å høre.
Vi er nok begge ivrige etter å bli gravide igjen.
Og det er jo så lenge mellom hver gang jo -en hèl mnd... [:o]
Men vi skal nok klare det igjen vi også!! [;)]

Lykke til neste gang -og da er nok jeg i gang igjen også!! [:)]

Uff så kjedelig,jeg hadde håpet at det kun klaffa for dere nå,dere fortjener det nå[;)]Men stå på ,ikke gi opp,det blir nok deres tur snart[;)]og da skal jeg rope HURRAAAAA her inne[;)]

Ja jeg får prøve å tenke på noe annet selvom det er vanskelig.

TR har fortsatt ikke meldt sin ankomst menden kommer vel snart [:'(]

men jeg holder dere oppdatert hihi

klem fra lille meg

Uff, det var ikke gode nyheter - men det var jo ikke siste sjanse da... det er trøsten min i alle fall... Ønsker deg lykke til videre!!

Håper det blir klaff for dere snart. leit å høre at testen var negativ denne gangen. kan jo være litt tidlig å teste siden mensen ikke har dukket opp?

Ikke gi opp. PLutselig sitter du der med en positiv test i hånda. Gleder meg til å gratulere deg når det skjer!

Klem, M

Uff da!vet hvordan du har det!Jeg har også mistet mitt barn.Vi prøver også på nytt nå.Fikk fjerna p-stavene på fredag.så dette blir spennende.Lykke til da!Bare vent,om ikke så lenge så har du en liten en i magen:)ska krysse fingre å tær og tenke masse på dere! mange klemmer

Tror ikke det er meningen at jeg skal få barn

Er litt lei meg nå hvorfor går aldri noen ting i min retning bare i den stikk motsatte

Skjønner hva du mener..[&o] Føler akkurat det samme selv etter 6 pp![&o]

ORIGINAL: sollise

Hei!

Skjønner at du tenker sånn..., men bare vent, snart er det DERES tur!
Det er ofte når man legger ting på is,og ikke tenker så mye, at miraklet skjer,
vet du[:)]

Ønsker masse lykke til[:)]

Klem

signerer

Back
Topp