E EmmaT Gift med forumet 21 Apr 2008 #3 ja var det jeg som starta det tro? [:D] nå er tingene iallefall sagt TIL stratos, ikke diskutert "bak hennes rygg" [8D] jobben min er gjort *går å leser atferdsanalyse* [X(]
ja var det jeg som starta det tro? [:D] nå er tingene iallefall sagt TIL stratos, ikke diskutert "bak hennes rygg" [8D] jobben min er gjort *går å leser atferdsanalyse* [X(]
B Bruker763eli Forumet er livet 21 Apr 2008 #5 Ja, på en ganske så negativ måte[&:] I løpet av de få minuttene jeg har sittet her, har 2 av trådene jeg har lest på blitt slettet (og med god grunn).
Ja, på en ganske så negativ måte[&:] I løpet av de få minuttene jeg har sittet her, har 2 av trådene jeg har lest på blitt slettet (og med god grunn).
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 21 Apr 2008 #7 å hjelpe meg, har jeg starta en ny krangel nå da... det var absolutt ikke min mening! ingen personangrep i denne tråden![:@][:@][:@]
å hjelpe meg, har jeg starta en ny krangel nå da... det var absolutt ikke min mening! ingen personangrep i denne tråden![:@][:@][:@]