Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!![]()
så flott! Dette ser riktig så lovende ut ja![]()
Jippi! Jeg er så syyykt trøtt, men også så SINNSYKT glad!! Jeg gleder meg SÅNN til å bli mamma igjen! Og ikke minst til at lille-store frøkna skal bli storesøster![]()
Kjenner meg godt igjen i det du sierSyyykt trøtt og syyykt glad!
gleder meg villt til å bli mamma for første gang! men herre. Er det meningen man skal være så trøtt hele tiden? Er helt sviske i pappen!
Ja, tenker jeg også.. også er jeg helt dust. Husker ingenting, glemmer fort og må tenke en evighet på ting som egentlig ligger helt naturlig for meg![]()
Ja, veldig deilig! Kvalmen er så og si borte så jeg følte for å ta ny test.. får heller bare nyte et svangerskap uten kvalme![]()
haha, jaa! Og ikke minst svimmel. Og for ikke å snakke om humørsvingninger. Har vært så sinna, og lettrørt og alt mulig rart. Holdt på å begynne å grine av å høre på en fin sang i dag på vei til jobb. Sært.
Haha, det ble tre bilder av samme, får ikke til p endre det på telefonen![]()
Har planer om det samme!![]()
Ja, det hadde vært fantastisk! En drøm vil jeg faktisk kalle det. Kanskje det er gutt?? Siden jeg ikke er dårlig lengerWho knows
Var du dårlig med førstemann?
Ja, jeg var intenst kvalm fra uke 6-12, men jeg spydde aldri. Hadde ellers et supert svangerskap, bare plaget med halsbrann, men såpass må en forvente
Hva med deg? Var du skikkelig dårlig?