I dag var det ikke tvil!

Herlig! :D

Jippi! Jeg er så syyykt trøtt, men også så SINNSYKT glad!! Jeg gleder meg SÅNN til å bli mamma igjen! Og ikke minst til at lille-store frøkna skal bli storesøster :love2

Kjenner meg godt igjen i det du sier:) Syyykt trøtt og syyykt glad! :) gleder meg villt til å bli mamma for første gang! men herre. Er det meningen man skal være så trøtt hele tiden? Er helt sviske i pappen!

Kjenner meg godt igjen i det du sier:) Syyykt trøtt og syyykt glad! :) gleder meg villt til å bli mamma for første gang! men herre. Er det meningen man skal være så trøtt hele tiden? Er helt sviske i pappen!

Ja, tenker jeg også.. også er jeg helt dust. Husker ingenting, glemmer fort og må tenke en evighet på ting som egentlig ligger helt naturlig for meg :P

Ja, tenker jeg også.. også er jeg helt dust. Husker ingenting, glemmer fort og må tenke en evighet på ting som egentlig ligger helt naturlig for meg :p

haha, jaa! Og ikke minst svimmel. Og for ikke å snakke om humørsvingninger. Har vært så sinna, og lettrørt og alt mulig rart. Holdt på å begynne å grine av å høre på en fin sang i dag på vei til jobb. Sært.

Ikke her heller :D

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1359538628.115176.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359538628.115176.jpg
    12,6 KB · Visninger: 32
  • ImageUploadedByBV Forum1359538641.556797.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359538641.556797.jpg
    127,8 KB · Visninger: 30
  • ImageUploadedByBV Forum1359538655.572486.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359538655.572486.jpg
    12,6 KB · Visninger: 27
Haha, det ble tre bilder av samme, får ikke til p endre det på telefonen :p

gratulerer til dere:D

haha, jaa! Og ikke minst svimmel. Og for ikke å snakke om humørsvingninger. Har vært så sinna, og lettrørt og alt mulig rart. Holdt på å begynne å grine av å høre på en fin sang i dag på vei til jobb. Sært.

Ja, jeg også.. griner bare jeg ser noe rørende på TV :P Trinny og Susannah som gikk i går f.eks.. hehe! :D

Ja, det hadde vært fantastisk! En drøm vil jeg faktisk kalle det. Kanskje det er gutt?? Siden jeg ikke er dårlig lenger ;) Who knows :D

Var du dårlig med førstemann?

Ja, jeg var intenst kvalm fra uke 6-12, men jeg spydde aldri. Hadde ellers et supert svangerskap, bare plaget med halsbrann, men såpass må en forvente ;)

Hva med deg? Var du skikkelig dårlig?

Gratulerer frøkner!!
Og masse lykke til videre! :)
Jeg håper veeeeldig at jeg er like heldige som dere, men det er for tidlig å teste for min del...
Krysse fingre,armer,tær og ben. :)

Ja, jeg var intenst kvalm fra uke 6-12, men jeg spydde aldri. Hadde ellers et supert svangerskap, bare plaget med halsbrann, men såpass må en forvente ;)

Hva med deg? Var du skikkelig dårlig?

Jeg ja? Ja.. jeg var innlagt på sykehuset fra uke 5-6 til uke 18! Hadde meget kraftig hyperemesis... kjedelige greier! Spydde til dagen snuppa ble født.. så jeg var jo sikker på at det kom til å bli likt nå! :P

Ellers så ble jeg lagt inn i uke 26 med migrene, fikk valium - våknet med rier. Og ble liggende ei uke i senga på sykehuset på riehemmende drypp. Gikk konstant med rier (vonde!) til dagen jeg fødte 4 dager etter termin.. tøft svangerskap!! ;)

I alle dager!! Jeg insisterer på at du holder deg friskere denne gangen! Deal? :p

Back
Topp