I dag skulle vi ha overtatt huset vi har kjøpt

chicell

Glad i forumet
Avtalen var at vi skulle komme kl 12. Vi møtte opp, og de var enda ikke ferdig med å rydde ut av garasjen, og redskapsboden. Så vi avtalte at de skulle ringe igjen om noen timer. Kl 14 ringte de og sa de ikke var ferdig, og kl 17 var de enda ikke ferdig[:@]. Litt irriterende må jeg si. For nå sitter vi med lånt bil, og litt begrenset hvor lenge vi kan låne den.

Skal bli deilig med nytt hus, iallefall når vi får det[:D].

så utrolig irriterende!! Og de kunne i det minste kontakta dere så dere visst at de ikke var ferdig!

men får dere ikke flytta fordet da, selv om de ikke er ferdig i garasjen?

Kanskje vi er litt sære, men jeg har faktisk ikke lyst til å ha de der når vi kommer med våre ting. I tillegg så regner jeg nesten med at de kommer til å bruke lengre tid på å få tømt det som er igjen, om vi sier at det er greit å overta før de er helt ferdig.
Nå har de faktisk litt tidspress på seg, for de får ikke pengene for huset over på sin konto før de er ferdig.

skjønner deg egentlig.. bare tenkte siden dere har lånt bil og slikt!

men bra dere holder igjen penga! sløvt av dem synes jeg!

Så frekt! Skjønner sånt er irriterende! Men dere kommer nok inn til slutt, og da blir det moro [:)]

Fornuftig. Vi tok nemlig over et hus som ikke var ferdig ryddet, og ALDRI MER!!!

Det varte og rakk, og tilslutt kjørte vi en del på fyllinga. Og ET ÅR etter kommer fruen og mener hun skaulle ha leeveggene som sto umonterte ute..  HAHA

Da kan dere tro mannen i huset ble arg![:@]

hun fikk de ikke, selv om hun truet  med å troppe opp mannsterk

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Fornuftig. Vi tok nemlig over et hus som ikke var ferdig ryddet, og ALDRI MER!!!

Det varte og rakk, og tilslutt kjørte vi en del på fyllinga. Og ET ÅR etter kommer fruen og mener hun skaulle ha leeveggene som sto umonterte ute..  HAHA

er det mulig....[8|]

ORIGINAL: Molly80

er det mulig....[8|]

Det samme tenkte jeg, er det virkelig mulig?

Er litt redd det skal bli noe tull i forhold til overtagelse, for de har virkelig ikke vært helt gode i forhold til hva som er greit å ta med. I tillegg så har de ringt og spurt om vi skal kjøpe ditt, og om vi skulle kjøpe datt. I det ene øyeblikket har de spurt om vi ville ha en ting, for i neste øyeblikk si at de ville ha penger for det. He he, må jo le litt[:)]. Jeg blir iallefall litt forundret over at folk orker å holde på slik.
Vi sa nei til å kjøpe en ting av de, og da spurte de om vi ikke kunne kjøpe det for så å selge det videre, he he[:)]. Vi sa sef nei.

Har enda ikke fått beskjed om at de er ferdig, så tror vi får belage oss på at det ikke skjer noe i dag. Lite vi får gjort når Tristan legger seg snart uansett.

Hahaha.. sånn holdt de på her også. Vi endte opp med å kjøpe av dem en sovesofa og noen utemøbler.

De hadde brutt opp, mannen flyttet til sitt og kvinnen tok med barna og flyttet for seg. Han spurte om vi ville ha div, som f.eks fliser ifra baderomsopppussing, slemming ol. og dette sa vi ja til, men DET hadde hun tatt med da hun flyttet,,

Jeg vet iallefall hvordan et huskjøp og overtagelse IKKE skal foregå, hvis det blir noen neste gang.

Hahaha.. sånn holdt de på her også. Vi endte opp med å kjøpe av dem en sovesofa og noen utemøbler.

De hadde brutt opp, mannen flyttet til sitt og kvinnen tok med barna og flyttet for seg. Han spurte om vi ville ha div, som f.eks fliser ifra baderomsopppussing, slemming ol. og dette sa vi ja til, men DET hadde hun tatt med da hun flyttet,,

Jeg vet iallefall hvordan et huskjøp og overtagelse IKKE skal foregå, hvis det blir noen neste gang.

Såpass ja, he he. De tok jo virkelig kaka da[;)].
Jeg tror vi har blitt spurt om å kjøpe nesten alt av møbler i huset, og dette er et stort hus. De flytter fra et hus på 240 kvadratmeter, til en leilighet på 70 kvadratmeter. Så forstår at de vil ha litt unna.

Vi har nå overtatt huset, 8 timer etter avtalt tid, men dog.
Så da er vi iallefall igang med å flytte[&:].

Æsj, sånt er kjedelig [&:]

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves [;)]

Back
Topp