I dag skulle jeg hatt mensen og det kjenner jeg!!!

Eek er så spent, skal selv ha den rundt den 15 så er så redd for å blø da:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kjenner en ekstrem hodepine rundt den tiden jeg skulle hatt mensen... Grusomt :p

Eek er så spent, skal selv ha den rundt den 15 så er så redd for å blø da:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det skjønner jeg vennen :(

Stod på butikken i stad og kjente de "takene" som kommer når jeg får mensen og tenkte... herregud, jeg mistet sikkert når jeg blødde den gangen... ÅNEI, jeg må komme meg fort hjem :( :( Men ikke noe blod ennå.... håper virkelig det holder seg sånn!!! Uff, det var ikke like nervepirrende i forrige svangerskap....

Det skjønner jeg vennen :(

Stod på butikken i stad og kjente de "takene" som kommer når jeg får mensen og tenkte... herregud, jeg mistet sikkert når jeg blødde den gangen... ÅNEI, jeg må komme meg fort hjem :( :( Men ikke noe blod ennå.... håper virkelig det holder seg sånn!!! Uff, det var ikke like nervepirrende i forrige svangerskap....

Hadde jo "mensen" forrige mnd med menssmærter og mye blod,men da viste jeg ikke at jeg var gravid så trodde jo det var mensen... så er LIVREDD for det samme skal skje nå! Om dette svangerskapet går bra kommer jeg ikke til å utsette meg selv for dette en gang til, fader så slitsomt å blø hver dag :(

Det er vel ikke så rart om du kjenner noe, selv om det ikke er noe galt, men har aldri tenkt over at det har vært verre/annerledes de dagene jeg "skulle" hatt mensen om jeg ikke hadde vært gravid.. Men jeg kommer helt ut av tellingen (bryr meg ikke) når jeg blir gravid, så tar jeg det opp igjen etterpå.. Så skal ikke si at det ikke er sånn med meg også, bare at det blir ikke registrert :P

Når jeg tenker meg om så skulle vel jeg også hatt mensen rundt denne tiden.. kanskje det er derfor jeg har hatt så sinnsyke menssmerter idag og i går + vond korsrygg?? Det har jeg aldri tenkt på faktisk :p

Aaahaa:) därför jag hade så ont i korsryggen igår och hade huvudvärk, ser ju att jag skulle haft mens igår, men där va svaret:)

Hurra for lure damer;) Nå har ihvertfall jeg roet meg ned;);) Hadde ikke tenkt på det;)

Åååh!

Nå ble jeg glad!
For jeg har brukt den siste halvannen uka på å løpe på do hvert kvarter, fordi det kjennes ut som blødningen skal starte når som helst!
Menneh... Jeg ser jo også at jeg skulle hatt mensen nå, sånn egentlig.
Og når jeg tenker meg om var jeg like paranoid for en måned siden, bare med et litt større innslag av fornektelse...

Back
Topp