i dag skal vi ut

tojenter

Forumet er livet
svigermor skal passe lille nurket for 2 gang i dag... er det litt mye når hun er 4 mnd om 2 uker???? Vil ikke at andre skal tro at jeg bare leverer henne fra meg i tide ig utide[8|]

Her har vi hatt barnepike ofte den siste tiden. men det er kun pga flyttinga. ellers hadde jeg ikke gjort det så ofte... men syns ikke to ganger er så mye...

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Det syns jeg ikke[:)] Man gjør det man selv føler er rett... Bare hyggelig at svigermor får ta mye del i oppveksten og[:D]

selv kvier jeg meg for å gå ut[&:][8D]

signerer[:)]

Nei, jeg syns ikke det er for mye! [:D] Barna har godt av å være litt borte fra mor [:)]

det er godt å høre at det ikke er for mye[;)][;)] takk jenter

To ganger er ikke så mye syns jeg.Her var pappa hjemme en kveld mens jeg fulgte jentene på konsert,og det gikk kjempe bra.I tilegg har han passet mens jeg dro med jentene på skitur.Det gikk kjempe fint for lille Didrik,men syns selv det er litt rart og ikke være der selv.Tror nok det er litt sunt for både mor og barn at andre slipper til litt,men hvor ofte tror jeg man må føle på selv.Syns i allefall ikke 2 ganger er formye.Selv har jeg en søster som nå går gravid,og lurer på og jobbe en dag i uka etter barnet er 3 mnd,mens jeg skal passe ungen.Jeg syns det blir kjempe koselig og få passe tante barnet en dag i uka,men hadde nok ikke ville gjort det samme selv.Du kan nok ha barnevakt med god samvittighet[;)]

ORIGINAL: TonjeSinMamma

Det syns jeg ikke[:)] Man gjør det man selv føler er rett... Bare hyggelig at svigermor får ta mye del i oppveksten og[:D]

selv kvier jeg meg for å gå ut[&:][8D]

signerer denne jeg [;)] 

Kos deg forresten masse ikveld [;)]. Ta en øl for meg a

sitter å tar en øl no faktisk!  Og farmor var jo bare sååå glad når lille jenta kom 

Høres jo fristende ut da [;)], men jeg har ikke hjerte til å levere han fra meg. Er min siste baby vet du [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Birdie

Nei, jeg syns ikke det er for mye! [:D] Barna har godt av å være litt borte fra mor [:)]

Enig! [:)]

Back
Topp