I dag skal jeg....=)

Lollitupp

Flørter med forumet

lage til et lite forsinket familieselskap for lille tulla mi som ble 3 år sist søndag!

I kjøleskapet står snickerskake og ostekake (uten geletopp, ettersom jeg fant ut når jeg helte på geleen at formen ikke lenger er tett, så det som skulle bli 5 dl med gelelokk, ble 5 dl gele på gulvet  - så ja, det er ei form som skal rett i søppelet etterpå!!)  og venter på følge av en deilig kopp kaffe og godt selskap fra tante som er hjemme fra Jessheim, onkel og dama som er hjemme fra Voss, og onkler og tante som fortsatt bor her hjemme, bestemor og morfar osv!

Her er ei lita jente som brått ble veldig stor, stolt, og nekter å ha på bleie idag, for hun er stor jente. Kan bli spennende! Har allerede skiftet klær 2 ganger *ler*

Hva skal DU??

her har kvelden komt saae:) men vi har hatt en fin dag da, med bading og lekeplassen - bortsett fra et par timer i sengen med syken:) og saa ble det to timer med lyn og torden om kvelden, rett etter at mannen dro sin vei paa kurs i fem dager... Hyggelig:) Men jeg skal nok kose meg alene likevel:) Men i morgen skal lillejenta i barnehagen og jeg skal lage haugevis med lasagne, for det er kun det jeg vil spise om dagen:)

kose deg i selskapet da, skulle onske jeg hadde en grunn til aa lage kake...:)

Så langt har det vært en avslappende søndag. Søndag er min dag til å sove lenge, og i dag passet det veldig bra, for fikk ikke sove før kl halv fire i natt. Det er nydelig vær her i dag og skulle gjerne tatt en skitur, men det er jobbedag i morgen og må være i form til det.

Senere i dag skal vi på middag til mine besteforeldre, der blir det kinamat - NAM!! Det er det hele for oss i dag:).

Her er det en skikkelig sløve dag
Prøver å få unna litt klesvask og har verdens beste boller stående til heving.
Gleder meg til fastelavensboller, og kanelsnurrer.
Senere skal vi kjøre i møte med ex`en for å hente hjem de to eldste barna :)
Elsker søndager uten planeremoticon

Bare slappe av og nyte dagen...ingen store planer..
Føsrte dagen på maaange uker jeg ikke har kastet opp, HURRA :-)
Måtte det bare vare, håpe håpe :-)

Håper dere får en fin feirine for dattern din :-)

Back
Topp