I dag skal jeg til Jordmor kansje for siste gang!

mero

Forelsket i forumet
Nå har TORSDAGEN kommet!Så i kveld kl 7 skal jeg til jordmor og hun skal hjelpe meg så det blir fortgang nå...Var på sykehuset for 2 dager siden hadde veer og 2 cm åpning..slimproppen gikk om lørdagen som var så det er nok ikke lenge før jeg har TEA LOUISE i armene!Nå er store søster vært vekke i to dager siden de sa på sykehuset at det nærmers seg så håper hun kommer snart!Så Martine kan komme hjem igjen!Så får håpe det hjelper seg når jeg kommer til jordmor i kveld!Er lei og velig sliten nå!Kooz...noen andre det nærmer seg for..?Ønsker alle lykke til og gir beskjed når det er nor nytt

Lykke til, håper fødselen starter snart! [:D]

¨håper det jeg også ellers kommer ikke jeg til og ha krefter til og få hun ut....

Der Jeg jobber er det ei jente som heter det samme som du skal kalle din[:D]
Lykke Til...... [:D][:D][:D]

Krysser fingrene for at hun kommer snart!! Lykke til!

Ikke at jeg har noe med det men er ikke det litt tidlig med fødsel nå da...??ser på tickeren at du har noen uker igjen liksom...[;)]

se på den andre det er den som stemmer....

Ønsker deg lykke til med fødselen! Snart har du den nye, lille jenta di i armene og storesøsteren hennes trygt hjemme!

Klem, M

ja lykke til, håper du snart har lille prinsesse i armene dine snart

ja håper det men ikke noe tegn enda!jordmor hjalp litt til i går men tør ikke og ta foster vannet fordi jeh har så mye at det er vansklig for hun oh feste seg så til tirsdag skal jeg til legen igjen og se om hun har festet seg...får krysse fingrene for det![;)]

ORIGINAL: mero

se på den andre det er den som stemmer....

Bare lurer på en ting... om den ene er en hel måned feil, hvorfor retter du den ikke opp - eller fjerner den??

Og kunne du lagt dem under hverandre forresten, så slipper vi å bla ut til siden for å lese innleggene dine... om du bare legger inn linjeskift mellom dem i profilen din så skal det være nok.

vil bare ønske deg lykke til, blir nok godt å få jenta di i armene snart[:D][:D]

Back
Topp