I dag skal jeg se vulkan!!

Tesa80

Forelsket i forumet
Gleder meg! Har bodd her i 3 år uten å se en vulkan... (Det er en rett ved der jeg bor, men den har vært død i evigheter)

Skal se på Helka, tror den er den største på Island...[:D][:D]

åhhhhh, det kunne jeg å tenkt meg å sett[:D] *misunnelig*

En gang jeg får masse penger skal jeg til Island en tur,*drømme, drømme*

Ja, det burde du gjøre! Island er en plass som bør oppleves![:D]

TEEEEEEEEEEEESAAAAAAAAAAAAA
der er du jooooooo[:D] ikke sett deg på leeeeeeeeeeeeenge[:)] 

ho ene som jeg er filletante til skal til island i slutten av april[:D] veit ikke hvor ho skal da[8|] he he... kose deg masse i dag da[:D] 

jegåvilsepåvulkan.viltilislandnåååååååååååååååååååååååå

ORIGINAL: lmm22

ho ene som jeg er filletante til skal til island i slutten av april[:D] veit ikke hvor ho skal da[8|] he he... kose deg masse i dag da[:D] 

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Du skal jo komme på besøk... Eller?

Flytter jo snart, så da er det jo kanskje forsent...[&o]

ORIGINAL: Tesa80

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Du skal jo komme på besøk... Eller?

Flytter jo snart, så da er det jo kanskje forsent...[&o]
tror det blir dårlig med islandtur her[&o] sambo jobber hveeeeeeeeer dag og det er umulig for han å få fri for de mangler folk på jobben[&o] men kan jo komme til arendal da[:D] kanskje vi kan treffes i dyreparken også i kr.sand[:D][:D][:D]??? kommer til å reise dit hvert år framover ihvertfall[:D] har jo fam der og i arendal og i grimstad.. ja over heeeeeeele sørlandet tror jeg.. he he[:D][:D][:D] så blir ikke noe problem uansett[:)]

ORIGINAL: Lena83

ta bilder å vis oss la oss oppleve det i lag med deg

Jepp, skal gjøre det[;)]

ORIGINAL: venoka

åhhhhh, det kunne jeg å tenkt meg å sett[:D] *misunnelig*

En gang jeg får masse penger skal jeg til Island en tur,*drømme, drømme*

dit vil eg og

tror det blir dårlig med islandtur her[&o] sambo jobber hveeeeeeeeer dag og det er umulig for han å få fri for de mangler folk på jobben[&o] men kan jo komme til arendal da[:D] kanskje vi kan treffes i dyreparken også i kr.sand[:D][:D][:D]??? kommer til å reise dit hvert år framover ihvertfall[:D] har jo fam der og i arendal og i grimstad.. ja over heeeeeeele sørlandet tror jeg.. he he[:D][:D][:D] så blir ikke noe problem uansett[:)]

Ja, DYREPARKEN!!!! Det er gøy!!!

Ja, DYREPARKEN!!!! Det er gøy!!!
men da sier vi det[:D] hadde vært kjempegøy å treft deg og din lille fam[:)] når skal dere til norge neste gang da??

men da sier vi det[:D] hadde vært kjempegøy å treft deg og din lille fam[:)] når skal dere til norge neste gang da??

Vi flytter hjem 1 juni[:)][:)][:)]

Ta mange bilder av vulanen Hekla, Tesa, det gledar eg meg til å sjå.

ORIGINAL: M@mm@08.12.07

Ta mange bilder av vulanen Hekla, Tesa, det gledar eg meg til å sjå.

Will do[:)]

Vi flytter hjem 1 juni[:)][:)][:)]
det er i midten av juni vi pleier å reise til kr.sand[:)] kan jo avtale nærmere da hvis du har lyst..[:)]  og ta masse bilder ja av vulkanen[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp