Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: lmm22
TEEEEEEEEEEEESAAAAAAAAAAAAA
der er du jooooooo[:D] ikke sett deg på leeeeeeeeeeeeenge[:)]
ho ene som jeg er filletante til skal til island i slutten av april[:D] veit ikke hvor ho skal da[8|] he he... kose deg masse i dag da[:D]
jegåvilsepåvulkan.viltilislandnåååååååååååååååååååååååå
ORIGINAL: Tesa80tror det blir dårlig med islandtur her[&o] sambo jobber hveeeeeeeeer dag og det er umulig for han å få fri for de mangler folk på jobben[&o] men kan jo komme til arendal da[:D] kanskje vi kan treffes i dyreparken også i kr.sand[:D][:D][:D]??? kommer til å reise dit hvert år framover ihvertfall[:D] har jo fam der og i arendal og i grimstad.. ja over heeeeeeele sørlandet tror jeg.. he he[:D][:D][:D] så blir ikke noe problem uansett[:)]
TEEEEEEEEEEEESAAAAAAAAAAAAA
der er du jooooooo[:D] ikke sett deg på leeeeeeeeeeeeenge[:)]
ho ene som jeg er filletante til skal til island i slutten av april[:D] veit ikke hvor ho skal da[8|] he he... kose deg masse i dag da[:D]
jegåvilsepåvulkan.viltilislandnåååååååååååååååååååååååå
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Du skal jo komme på besøk... Eller?
Flytter jo snart, så da er det jo kanskje forsent...[&o]
tror det blir dårlig med islandtur her[&o] sambo jobber hveeeeeeeeer dag og det er umulig for han å få fri for de mangler folk på jobben[&o] men kan jo komme til arendal da[:D] kanskje vi kan treffes i dyreparken også i kr.sand[:D][:D][:D]??? kommer til å reise dit hvert år framover ihvertfall[:D] har jo fam der og i arendal og i grimstad.. ja over heeeeeeele sørlandet tror jeg.. he he[:D][:D][:D] så blir ikke noe problem uansett[:)]
ORIGINAL: Tesa80men da sier vi det[:D] hadde vært kjempegøy å treft deg og din lille fam[:)] når skal dere til norge neste gang da??
tror det blir dårlig med islandtur her[&o] sambo jobber hveeeeeeeeer dag og det er umulig for han å få fri for de mangler folk på jobben[&o] men kan jo komme til arendal da[:D] kanskje vi kan treffes i dyreparken også i kr.sand[:D][:D][:D]??? kommer til å reise dit hvert år framover ihvertfall[:D] har jo fam der og i arendal og i grimstad.. ja over heeeeeeele sørlandet tror jeg.. he he[:D][:D][:D] så blir ikke noe problem uansett[:)]
Ja, DYREPARKEN!!!! Det er gøy!!!
ORIGINAL: Tesa80det er i midten av juni vi pleier å reise til kr.sand[:)] kan jo avtale nærmere da hvis du har lyst..[:)] og ta masse bilder ja av vulkanen[:D]
men da sier vi det[:D] hadde vært kjempegøy å treft deg og din lille fam[:)] når skal dere til norge neste gang da??
Vi flytter hjem 1 juni[:)][:)][:)]