I dag skal jeg på ul

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Og jeg grugleder meg. :p
Mest gleder meg, men klarer ikke slippe tanken på hva om.....
Wish me luck :)

Jeg og. Klokka 9!! Ser de ikke hjertet denne gang heller, da er det ikke liv. så det ikke sist uke så fikk ny time idag.
masse lykke til :) er du sikker på din syklus å hvor langt på vei du er? Jeg var sikker på jeg var 6+2 sist jeg st men var endel mindre siden ho ikke kunne se hjertet.

Lykke til!! Dette skal gå bra!! :) oppdater oss etterpå! :)

Lykke til begge to!! :)

Hvordan gikk UL? Like spent hver gang noen skriver om UL xsmile8

Lykke til! Håper du får/hadde en fin opplevelse! :)

Lykke til ja, spennende!! Håper det går bra med begge 2 :)

Så bra du fikk en fin opplevelse stjerneskuddet :)

Håper alt har gått fint for Amahel også!

Hvordan gikk det??? SÅÅÅ spent!!! :D

Så bra, Stjerneskuddet! :)

Håper det gikk bra for Amahel også!

Hvordan gikk det på UL, Amahel? :)

Så fint at de fant hjertet i dag, Stjerneskuddet. håper det har gått greit med deg i dag, Amahel? Klem :-)

Hihihi.
Dere nyskjerrigperer :p

her er da mitt lille bøllefrø

Spira 30.11.12.jpg

Ikke så mye som vises enda, men hjertet banket fort som det skal og størrelsen på foster var rett i forhold til sekken :D
For en herlig lyd å høre hjertet banke ♥
Hun regnet ut hvor langt jeg var med dette hjulet og kom frem til at jeg var 8+6 i dag, som vil gi meg foreløpig termin 8 juli. Fosterets størrelse tilsa også at jeg var i uke 8 :)
Lykke, jeg er i min egen boble til tider i dag :p Hihi

De tok ny celleprøve i dag da det var uklart ut fra henvisningen hva fastlegen hadde gjort, og at jeg blødde så mye den gang. Blødde litt i dag også :(
Leverte en urinprøve som de sendte vider til dyrking da jeg har veldig ubehag til tider, men ingen positiv uvi test.
Nå er neste kontroll om 11 dager hos legen, så får vi håpe alle prøver ser greie ut og at de evt finner ut om jeg har uvi ev blærebetennelse og får noe for det. Hun ville ikke gi meg noe i dag dersom det hadde vært unødvendig.

Jeg og. Klokka 9!! Ser de ikke hjertet denne gang heller, da er det ikke liv. så det ikke sist uke så fikk ny time idag.
masse lykke til :) er du sikker på din syklus å hvor langt på vei du er? Jeg var sikker på jeg var 6+2 sist jeg st men var endel mindre siden ho ikke kunne se hjertet.

Ja jeg var ganske sikker på hvor langt jeg var kommet, og det viste seg å ikke være så langt fra heller :)
Men jeg lar det stå som det står foreløpig til oul i starten på februar :)

Så godt å lese det gikk bra med deg også stjerneskuddet ♥
Hvor langt er du på vei nå i følge ul?

Så herlig! Flott å høre at alt var bra, og artig med bilde! det skal jeg også be om neste uke :D

Så godt å høre at alt så fint ut på UL i dag, Amahel :) Det er en ubeskrivelig deilig følelse å høre hjerteslagene til den lille bønnen... :)

Back
Topp