I dag skal jeg.. *oppdatert :)

Sylvia80

Gift med forumet
HURRA!! Det gikk så bra!! Målte BT som var for høyt, men det var nok bare nerver!

Først kom jeg inn til ei koselig dame som er gynekolog og fødselslege. 
Hun så at jeg var nervøs og på gråten, og vi snakka om sist da jeg mista, så tok hun likegodt ultralyd med en gang så jeg kunne slippe å bekymre meg. Alt bra der og lille sprell var aktiv! Men fikk ikke bilder med da, men det gjør ingenting.
Så gikk hun gjennom medisinene og økte levaxin, og satte opp en haug kontroller og blodprøver og vekstestimeringer og sånn.
Så nevnte jeg det med å søke om ks. Og bare ga henne brevet. Som hun la til side og sa hun ville lese senere. Så sa hun at jeg skal slutte å bekymre meg med en gang. Hun har lest journalen min fra sist, og det blir helt klart keisersnitt, det kunne hun love meg her og nå. Og det ville gå helt bra, det blir spinalbedøvelse, og det tåles som regel godt og er mye lettere å sette en epidural sa hun, og fungerer veldig greit. 
Føler meg så mye roligere nå.

Så var det til diabetes-sykepleier. Jeg må nå måle blodsukker morgen og kveld, og før+etter alle måltider en periode for å se om jeg må ha insulin fast. Og skal starte med å ta insulin etter behov, altså når blodsukkeret er høyt. Så da var vi i gang med stikking og sprøyter, men det er greit, må jo til. Bare syns litt synd på fingertuppene mine.

Føler meg veldig godt ivaretatt der nå, og mye tryggere. Nå kan jeg begynne å glede meg over denne magen og magetrollet og slippe å tenke mer på den fæle fødselen fra sist. Og heller begynne å grue meg til ks, hehe.. 

.............................................................................................................................

I dag skal jeg på første kontroll på sykehuset, gynekologisk først og så til diabetes-sykepleieren. Grugleder meg. Blir godt å komme i gang, men gruer meg litt for prøvesvarene mine, og gruer meg mest til å starte bøtteballetten med søknad om keisersnitt. Har skrevet et 3 siders brev som jeg har med meg, for klarer jo ikke snakke om det. Sippehøne... Så må jeg huske å spørre om ordinær ultralyd, har ikke fått noe brev enda, tror kanskje verken gynekologen eller fastlegen har sendt henvisning, men kanskje de kan plotte meg inn et sted i oktober nå når jeg er der likevel. Jaja... Wish me luck ;)

Lykke til!!!!! 

Masse lykke til

masse lykke til!! lurt å skrive brev. det måtte nok jeg og gjort, for jeg begynner bare å grine og da får jeg ikke frem noe lurt :P hehe!

Lykke til i dag :)

Lykke til i dag :)

Ønsker deg masse lykke til! :)

Så bra!! Da kan du nyte og slappe av

ÅÅH!!!! SÅ BRA!!!!!!! så deilig!!
nå kan du slappe av å slippe å grue deg til noen kamp om å få ks :)
fikk gåsehud jeg nå! hehe

ÅÅh så bra at du får ks, det går nok bra skal du se :) Fikk du time til ordinær Ul også? 

Så bra!!! nå slipper du å tenke på det med å søke om KS. Herligt!! 

Back
Topp