i dag skal jeg og Marcus...

Bebibooms

Gift med forumet
kose oss skikkelig.. skal på Elias kino kl 13... så ut å spise, så skal vi i varmebassenget å kose oss... *kvalitetstiiid*
gleder meg...[:D] [;)]

pappaen skulle delta, men han ligge på sofaen, kvalm, stakkars... (ikke fyllasjuk, går visst magesjau her..) [:(][&:]

ha en flott lørdag alle sammen.... KOS DERE!!!!

Kos dere kjempe mye!!
Nyt dagen!

Høres ut som en super dag!! [:)][:)]

Hørtes kjempekoselig ut! [:D]

Marcus satt som eit lyyys hele kinoen, fulgte med, kommenterte... var skikkelig engasjert... hehe... rørte seg ikke hele kinoen... så dette likte han gooodt jah... flinkingen min...[:D]
elias var koselig den...[:D]

så bra at kinoen gikk greit[:D]
hørtes ut som en veldig koselig dag[:)]

å,gikk kinoen bra?? vurderer og ta ungene med i morgen og se den filmen..spent om de sitter i ro så lenge....[8D]

ORIGINAL: Bebibooms

Marcus satt som eit lyyys hele kinoen, fulgte med, kommenterte... var skikkelig engasjert... hehe... rørte seg ikke hele kinoen... så dette likte han gooodt jah... flinkingen min...[:D]

Så flott da!! Du har jo en veeeldig flink og søt gutt da!![:D]

Søstra mi lurte på å ta Anna med seg på kino ser du, og jeg var litt skeptisk.. Men skjønner vi bare kan prøve!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: Bebibooms

Så flott da!! Du har jo en veeeldig flink og søt gutt da!![:D]

Søstra mi lurte på å ta Anna med seg på kino ser du, og jeg var litt skeptisk.. Men skjønner vi bare kan prøve!![:D]

bare å hive seg uti det... [:)] det går fint....[:D]

Kino og Emma - neppe [&:][8D]

Men hørtes ut som dere hadde en kjempe dag!!!! [:D][:D] Savner å dra i badeland med Emma[:o]

Back
Topp