I dag på UL...

weronix

Glad i forumet
fikk vi sjå en perfekt liten baby som hadde alt på riktig plass, og i riktig størrelse! ;)

Jordmor hadde en mistanke om at det var ei fin lita jente!! :) Så då blir det ekstra spennande å sjå på 3d-ul om vi får sjå det meir tydelig då! :D

No kjenne eg virkelig at eg er gravid!! Har jo skjønt det for lenge sida, men veldig spesielt å SJÅ det lille nurket som vinka og hjertet banka så fint!

Gratulerer så masse med frisk liten baby i magen[:)]

Enig! Kjempestas å se bebisen sin! Blir litt ekstra forelska i den da [:)] Gratulerer så mye med ei lita tulle i magen[:D]

Gratulerer så my me ei frisk og fin lita jente [;)]

Gratulere med vel overstått ul Wronix, og ei velskapt lita jente [:)]

Gratulerer så mye Det er godt å få se den lille, blir så mye lettere når en vet at alt står bra til. Håper du får bekreftelse på kjønn når du skal på 3D da[:)]

Gratulerer vennen !!!
Fanmtastisk, ikke sant ??!!!
[:D]

Gratulerer så mye. Vi var igår, og jeg svever fremdeles på min lille gravide sky [:)] Nyt det

Gratulerer med velskapt skapning inni magen! Helt spesielt å se dem der inne ja[:)]

Gratulerer med flott ul og kanskje ei lita snuppe!! [:)][:)]

ORIGINAL: Laila1981

Gratulerer såå mye [:D][:D] Å en liten jente da, hehe det blir vel koselig! Når ble ULtermin? [:)]

ORIGINAL: jinah

Gratulerer såå mye [:D][:D] Å en liten jente da, hehe det blir vel koselig! Når ble ULtermin? [:)]

Takktakk! :D Ul-termin blei 26. august... så er flytta tre daga tilbake! Men det får vel gå! ;)

ORIGINAL: BlueDome

Gratulerer vennen !!!
Fanmtastisk, ikke sant ??!!!
[:D]

Ja, virkelig heeeilt fantastisk!! Hadde ikkje heilt forestilt meg kor bra det skulle være, men OJ så morro! :) Bebisen var jo søøøt jo! hihi...

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter!! :)
Går berre å smile eg no! Og vise fram bilde til alle som vil sjå, evt ikkje ve sjå!! hihi... tvangsglaning!! :D

ORIGINAL: Weronix

Takktakk! :D Ul-termin blei 26. august... så er flytta tre daga tilbake! Men det får vel gå! ;)

Ja tre dager funker.. ble flytta 7 dager jeg :o det var kjipt!!! så termindatoen vår er litt lik :p vi skal jo føde på hvert vårt sykehus også [8D]

ORIGINAL: Weronix

Ja tre dager funker.. ble flytta 7 dager jeg :o det var kjipt!!! så termindatoen vår er litt lik :p vi skal jo føde på hvert vårt sykehus også [8D]

Spørs om ikkje du burde bytte sjukehus, sånn at vi kan ha date med en gong når bebisane har komt ut!! :P

Ja det er herlig å se den lille [:)]
Gratulerer med "nesten sikkert" jente!

ORIGINAL: Laila1981

Back
Topp