I dag ** Oppdatert**

Apeloffen

Forumet er livet
I dag runder jeg 17 uker, og har min første time hos jordmor om en times tid[:)]
Synes det er kos å være på kontroll,og da spess hos jordmor..der er det jo andre gravide også[8D][:D]
Håper jeg får høre hjertelyd i dag.. da blir det en hærlig dag<3 [:)]
Og om 9 dager er det UL, og jeg gleder meg så hinsides mye!!!!![:D][:D][:D]

*************'''''

Da var jeg hjemme igjen[:)]
Lillegullet var våken i magen min..holdt skikkelig liv da vi skulle høre hjertelyden..som lå på 150.[:)]
Symfysemålet var på 17cm. Helt øverst på normalen.. hun måtte måle to gange[:D] Faktisk 3 cm høyere enn i samme uke med Elias.

Fikk se fødselejournalen fra sist, og hun skulle skrive den ut til meg, så får den neste gang jeg kommer.
Morro å gå på kontroll ja[:D]

ja det er kos og gå til jordmor. får sikkert høre hjerte lyden i dag.
lykke til

Her ligger jeg liksom sååå langt bak menst vis jeg får termin dato i begynnelsen av okt på UL så er jeg helt framme i okt.. [:D] 

Lykke til hos JM i dag da, skal på torsdag selv, endelig.. [:D]

Takktakk! Har gledet meg lenge til denne dagen![:)]

Er så spent på hvilken jordmor jeg får også.. Var så utrolig mange hyggelige jordmødre sist, så det blir spennende å se[:)]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Er så spent på hvilken jordmor jeg får også.. Var så utrolig mange hyggelige jordmødre sist, så det blir spennende å se[:)]

Ja man må jo ha litt kjemi med de ja. Håper hun tar seg god tid til deg da og at du får høre den nydelige hjertelyden. Det jeg gleder meg mest til..

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: Apeloffen ruger

Ja man må jo ha litt kjemi med de ja. Håper hun tar seg god tid til deg da og at du får høre den nydelige hjertelyden. Det jeg gleder meg mest til..

Jaa, håper det[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Åh det er så koselig...misunner deg litt[;)]

Hihi [:D]

Åh, jeg elsker å være gravid!! Mye rart man skal plages med underveis, men det gjør iiiingenting[:D][:D]

Dytt[:)]

Hjertelyd på 150= Jente[;)][:D]

ORIGINAL: 3stars

Hjertelyd på 150= Jente[;)][:D]

I know[:D][:D] Og gullet var jo veldig aktivt der inne. Hadde h*un vært rolig så kanskje det hadde vært enda lavere[;)] [8D]

Back
Topp