I dag mistet jeg...

Så ufattelig trist! Er så vondt når livet blir snudd opp ned slik! Kondolerer♥

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Kondolera så mykje ❤️❤️

Kondolerer så mye utrolig trist !

Tusen takk jenter. ❤️ Syns fremdeles det er surrealistisk, klarer ikke helt å forstå det.

Er noe med det, syns plutselig det var skummelt å sette meg i en bil. Er mange ute i trafikken som ikke burde vært der...

I går var det jo mange ulykker rundt om i landet. Fryktelig skummelt!

Utrolig trist :-( . Stor klem.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så trist. Kondolerer :(

Igjen takk kjære dere. Det viser seg at det er en tankeløs forbikjøring og at bilen i motgående ikke klarte å komme seg inn og kræsjet dermed i front med familien min. Grandonkelen og tanten min satt bak, var de som omkom, sannsynligvis i mangel på airbag bak. :(

Så trist og provoserende. Er for langt for meg å dra i begravelsen også, som blir for nærme fødsel. :(

Kondolerer :( Kjempe trist lesing :(

Kjenner jeg blir så sint på folk som kjører som villmenn. Har lyst å filleriste dem. Jeg har vært redd for å kjøre pga redsel for å kollidere. Tenker de ikke på at alle mennesker har noen som er glad i dem?? Mangel på respekt for andres liv og pårørende.

Dette var nok dagens eksplosjon. Nå krysser jeg fingrene for at alle kjører forsiktig og for at det ikke skjer flere ulykker.

Kjenner jeg blir så sint på folk som kjører som villmenn. Har lyst å filleriste dem. Jeg har vært redd for å kjøre pga redsel for å kollidere. Tenker de ikke på at alle mennesker har noen som er glad i dem?? Mangel på respekt for andres liv og pårørende.

Dette var nok dagens eksplosjon. Nå krysser jeg fingrene for at alle kjører forsiktig og for at det ikke skjer flere ulykker.

Jeg er enig med deg. Er så ufattelig trist å tenke på, de var så fine folk. Så leser jeg en avisartikkel om den andre omkomne, og at alle beskriver hvilken flott fyr han var osv. Det er godt mulig det, men siden det var han som kjørte forbi og krasjet i bilen til min familie (Vitner sier han hadde kjørt forbi mange biler som en villmann like før ulykken) så blir jeg så innmari provosert. Det går jo mange rykter siden om denne mannen (er en liten plass…) Men jeg syns det er så forferdelig at de fremstiller ham som en engel, når han kjører på denne måten og dreper to mennesker, og skader to. Gutten på 9 er innmari preget! :( Æsj, litt utblåsning fra meg også..

Kjenner bare det har satt en støkk i meg, hele hendelsen. Ikke får jeg dratt i begravelsen fordi det er så nære fødsel, jeg kjenner jeg er livredd hver gang jeg, eller noen jeg kjenner skal kjøre bil. Det er vel en naturlig reaksjon, som gjerne blir forsterket i min situasjon som hormonell gravid, men likevel..

Så jeg holder med deg, krysser fingrene for fin kjøring og null ulykker! <3

Nå må du ikke glemme at denne mannen faktisk var småbarnsfar til 4 (?). Jeg forsvarer overhode ikke kjøringen hans, men han har en familie som sitter igjen han også som er like fortvilet og trist som du er over å ha mistet dine. Og vitnene sier at det var flere (!!!) personer som hadde mangen forbikjøringer den dagen på den strekken og ja, han var uforsvarlig og det gikk så galt som det kan bli. Men syns det er trist å henge denne småbarnsfaren ut på denne måten mtp at andre familiemedlemmer kan se hva du skriver.

Han hadde en uforsvarlig handling, men det skal vell ikke beskrive hvordan han var som person fordiom?

Mannen som min søster er gift med (verdens beste, snilleste og godeste mann og far) kjørte på og drepte ei mørkkledd jente en mørk vinternatt for mangen mangen år siden. Så det er alltid mangen offer på begge sider i slike tragiske hendelser!!

♧ Sendt fra app'en ♧

Last edited:
Jeg er klar over at det er pårørende fra hans side også. Jeg er bare preget og fortvilet fordi jeg ikke forstår hvorfor folk kjører på den måten. Opplever der ofte der oppe og jeg blir så provosert av det. Selvfølgelig kan ulykker skje, er ikke det jeg mener.

Men jeg ser Poenget ditt. Og ser også at det kan oppleves vondt fra andre siden også. Og det er ikke familien og de pårørende hans jeg ikke sympatiserer med, for tro meg, det gjør jeg. Jeg klarer bare ikke å sympatisere med han som kjørte, fordi jeg ser ingen grunn til å kjøre uforsvarlig i trafikken. Jeg er så lei meg og trist på vegne av alle som sitter igjen, og det gjør nok også at jeg i frustrasjon skriver ting som kan provosere andre. Det må jeg ta på min kappe.

Back
Topp