I dag måtte jeg kaste inn håndklet

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Og holde meg hjemme fra jobb.
Sofaen er min beste venn i dag.
På vei til å levere unger på skole og meg selv på jobb, måtte jeg bare snu og kjøre hjem.
Kvalmen tok virkelig overhånd, og fikk skikkelig vondt i magen :(
Rett på do når jeg kom hjem, og så på sofaen.
Da jeg våknet i dag følte jeg meg verre en noen gang før, men håpet jo dette gikk over som det normalt har gjort. Men nei, det skulle det altså ikke. Så nå ligger jeg her i sofaen har klart å få i meg to ristede skiver og håper det snart gir seg :(
Mulig det er en kombinasjon av noe her, for jentungen hadde veldig vondt i magen i går og var ganske så løs i magen....

uff!!
En god klem til deg! Forferdelig når det står på... Håper det er raskt forbigående! :(

Takke takk.
Jeg som sa til mannen da at dette går så fint så.
Ikke var jeg kvalm med noen av de andre to og merket ikke jeg var gravid en gang.
Så dette skal gå så fint :p
Jada, her ligger jeg da og er kvalm som fy, rett før jeg brekker meg, og synes egentlig litt synd på meg selv :rolleyes:
Og det skal en del til for at jeg gjør det og velger å være hjemme i stede for å gå på jobb altså....
Nei det var ikke slik jeg så for meg det skulle bli.
Men det må vel bli bedre, så det kan vel bare gå opp herfra nå??

I morgen må jeg gå på jobb uansett da vi skal feire snuppa og ei klassevenninne i kantina på jobb.
Kan liksom ikke dukke opp der bare for selskapet på ettermiddagen.
Nå har vi allerede avlyst det en gang, og det er nå over en måned siden selve dagen, så nå må vi bare gjennomføre det.
Så jeg håper en dag med hvile i dag gir meg styrke til dagen i morgen :)

Uff da, håper formen blir bedre snart!

Håper det bedrer seg fort! :-)

Det håper jeg også, hadde et vindu her nå på ca en 2 timer der formen var helt grei.
Så jeg og snuppa skyntet oss å lage kaka til i morgen ;)
I morgen bare MÅ jeg være bedre, på jobb må jeg uansett så jeg kan få unnagjort dette selskapet.
Mulig jeg bare rett og slett må fortelle det til sjefen hvis kvalmen tar overhånd.

Kjenner jeg har vært skikkelig irritabel og kjeftet litt vel mye i dag, samtidig så har jeg sippet til alt jeg har sett på tv :p

Hvordan går det med deg nå da? Håper forma er grei, og at dagen din i morgen blir bedre!! :)

Hvordan går det med deg nå da? Håper forma er grei, og at dagen din i morgen blir bedre!! :)
Akkurat nå i skrivende stund føler jeg meg bare trøtt og sliten.
Kvalmen er minimal, heldigvis, enn så lenge *bank i bordet*
Håper det går bedre i morgen.
Takk som bryr deg :)

hvordan er formen i dag?

I dag er jeg helt utrolig nok helt fin i formen.
Trøtt og sliten ja, men kvalmen har jeg ikke sett noe til i dag, litt småkvalm i formiddag, men det klarte jeg å stagne med IFA-pastiller ;)
Nesten så jeg blir urolig fordi jeg ikke kjenner noe...... hihi :p

Back
Topp