I dag leker vi julebord

Escuro

Forumet er livet
Samboern var på julebord på fredag og fikk servert ekkel sjømat [:'(] Det var visst noe godt der, men glad jeg ikke var med. Hadde nok ikke vært så mye jeg hadde våget spise. Liker fisk, men det stopper vel der.
De hadde privat julebord, noen på avdelingen hans arrangerte. Og de betalte fra egen lomme. For crappy sjømatkoldtbord... STAKKARS FOLK!

Så det var ikke så vanskelig å grine seg til pinnekjøttmiddag denne helgen [:D]
Så nå står pinnekjøttet på svak varme etter snart 3,5 timers koking, dampkoker poteter og gulrøtter, og venter på at kålroten skal bli myk nok til å moses. Får litt vann i munnen nå [:D] Så iløpet av den neste halvtimen sitter jeg og koser meg med pinnekjøtt [8D] Tenk på det, folkens! Muahahaha!!

Har bakt pepperkaker også i dag. Eller rettelse: Kjevlet ut og stekt. Jukset litt med sånn ferdigdeig [8|] Og i morgen skal jeg teste ut kakemennene til Trone [:D] GLEDER MEEEG!!! Liker mye bedre kakemenn. Pluss at de kan man male [8D] GØY!

Oooh, og så ble jeg veldig glad da jeg leste agurk-nyheten om at Anna Anka må skille seg fordi mannen ikke vil ha henne mer. Hihiii! Sorry, liker ikke damen, så det fikk meg til å trekke på smilebåndet [8D]

eg hadde ribbe i går !=) *namnam*
må kose dåke MASSE med julematen!;)

pepperkakedeig er MYKJE bedre enn kakemann deig!!;) ;P

bra ein nyhet om anna anka kunne glede deg då=)

Jeg spiser ikke pinnekjøtt å sånn selv men skal ærlig innrømme at det hørtes veldig godt ut når du beskrev det [:)]. Min kjære var på julebord i går men siden jeg ikke kunne være med pga sykt barn så skal han og jeg ha våres egen lille "julemiddag" kveld neste helg med at vi går ut å spiser [:)]. Hadde nemlig gledet meg masse til å være med i går så når jenten fikk 40 i feber på fredag så begynte jeg rett og slett å grine [:(]

Back
Topp