I dag kommer HS

hissigproppen

Forumet er livet
I dag kommer HS på hjemmebesøk for å inspisere småen.
Hun skulle ikke ta med vekt, siden jeg sa at hun spiste bra... Jeg veide meg i går, og så med henne etterpå og da var vekta 5,1 kg mer (vet det ikke er helt nøyaktig da).

Men hva skjer på hjemmebesøk?
Tenkte jeg skulle ta ut kanelboller å tine, legge frem litt forskjellige te-poser på en liten tallerken og litt kjeks, sånn at det er litt koselig å komme.

Sjekker de åssen vi steller henne?
Eller er det bare prating?

Hos oss var det mest prating. Om fødselen ol. Hun hadde også med en del infohefte om forskjellige ting. Sjekka ikke noe i forhold til stell å sånt.
Jeg satt fram litt kjeks og tilbydde kaffi. Men tror ikke de forventer så mye sånt egentlig. Mren eg syntes det va kjekt å ha noe framme i allefall[:)]

Er nok bare mest prating, og åssen en kan sikre seg mor hjemmeulykker og slikt. Fikk masse brosjyrer om barnesikring og annet... Måtte vise henne der jeg stella ungen også, for og se om hvordan jeg gjorde det[:D]

Men sleng fram kanelboller du, sikker på det faller i smak[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ....Tammis....

Hun kommer med hvite hansker for å skjekke om det er støvete hos dere. Også skjekker hun alle hjørnene for spindelvev.
Hun skjekker også nattbordet ditt for kule sexleker, og ikke nok med det, hun vil antaglig ha en 7 retters middag før hun går.

Lykke til!

[8D][8D][8D]

Sikker på at du ikke blander HS med svigermor nå ?? [;)]

Da helsesøster var på besøk her gikk det bare i prating om fødselen, stell og amming. Husker det var godt at ho kom på besøk, samtidig litt skremmende også, for vi var jo helt ferske foreldre. Ho hadde med en haug med infobrosjyrer og vareprøver.

Hun gjør som du vil! [:D]

Her var det mest prat om amming, fødsel og informasjon om tilbudet ved helsestasjonen. Hun kom med ammetips, og sjekket navlen til godklumpen, men det var fordi vi ba om det. [:)]

Hos oss var det bare prating. Hu kom 20 min for seint, slang ut et par brosjyrer og spurte om det var greit vi gikk igjennom de selv.. og så reiste hu vel igjen. Ikke så mye å rope hurra for. Men det skal sies at hu HS vår er litt "smårar" også da..

Aner ikke.
Her kom aldri helsesøster fordi det var sommerferie [8|]

Vi pratet for det meste om amming,stell,hvor mye hun sov/våken, sjekket navlen som forsåvidt datt av i går [;)] HURRA! [:D]

Ja så veide vi og målte hodeomkrets som plutselig bare var på 34 og hun var 36 da hun var født, snodig!

Dere prater sammen, og dere kan stille spørsmål ang ting dere lurer på.

Jeg hadde te/kaffe og småkaker framme. Hun lekte litt med Leila og så på henne litt.
Lurte på hvordan vi hadde det, som foreldre og som kjærester.
Snakket litt om fødselen, og om tiden framover.

Veldig koselig å få besøk av HS. 

Bare prat tror jeg, har egentlig ikke peiling for jeg avbestilte første hjemmebesøk da en venninne kom innom, og nå på siste mann sa jeg at jeg ikke ville ha besøk. - Og det var helt greit.

Send heller de kanelbollene til meg du[:D]

vi bare prata vi, og ble litt kjent.. veldig greit iom at det er henne du og barnet ditt skal forholde seg til de neste årene.. [:)]  så lukket hun bastant verandadøra mi og sa jeg ikke fikk amme med døra åpen pga fare for brystbetennelse [:D]  og så på at jeg stelte han, og ga meg noen tips om temp. på badet og sånn.. jeg hadde det visstnok alt for varmt der inne
Hun var kjempekoselig, og det var ikke skummelt i det hele tatt.. fikk også alle brosjyrene ja [:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: ....Tammis....

Hun kommer med hvite hansker for å skjekke om det er støvete hos dere. Også skjekker hun alle hjørnene for spindelvev.
Hun skjekker også nattbordet ditt for kule sexleker, og ikke nok med det, hun vil antaglig ha en 7 retters middag før hun går.

Lykke til!

[8D][8D][8D]

Sikker på at du ikke blander HS med svigermor nå ?? [;)]

Åssen gikk det MØMØ[8|].........[:D][:D][:D][:D][:D]

Likte hu kanelbollene[:D]

Back
Topp