I dag kom opplegget i posten

VilSåGjerne

Forumet er livet
delvis av det.

jeg starter opp på synarella på tirsdag, kl. 8,15 og 22

28 mai starter jeg opp på puregon 300 IE[&:] eggstokkene mine kommer til å sprenges[&:]

men så er det to nye ting jeg skal ta,Cyclogest og ovitrelle.....

så håperat det hjelper med andre type medisiner[:D]'

men da er jeg igang da[:D]IGJEN[:D]

Ja da får det bli futt i sakene[:)]

hadde bare 125 IE jeg, så 300 må da gjøre susen[:D]

bra du endelig fikk papirene på datoer og slikt, deilig å ha noe konkret å forholde seg til.

Så bra at det endelig kom.
Da er du snart igang igjen, spennende. [:)]

Kjekt å få veta opplegget[:)] Snart er du i gong[:)]
Satsa på at dei nye medisinane gjere susen. Kor høg dose hadde du sist? Og blei det mange egg?

Lykke til dette går nok greit, tror nok heller at du får flere egg av god kvalitet kontra sist jeg, tror endel av de du hadde sist var litt på grensen litt i minste laget ettersom det var endel som ikke ble befruktet såvidt jeg husker. Dosen er nok ikke så høy for deg, husker at du økte dosen til 300ie sist gang.

Men det er spennedes at du fikk ny type progrestrone da - sikkert pga din kjemiske graviditet tenker jeg, det kan jo ha vært progrestron brist sist gang. Når det gjelder el sprøyta så har det ikke så mye å si tror jeg om du bruker Otreille eller pregnyl. Bare at pregnyl er litt mer jobb med.

Masse lykke til! Håper så inderlig det er deres tur nå! Følger nøye med på deg snuppa! Klem

ORIGINAL: vestlandsjento

Satsa på at dei nye medisinane gjere susen. Kor høg dose hadde du sist? Og blei det mange egg?

SIST HADDE EG 225 ie PUREGON FRAM TIL UL, SÅ ØKTE JEG OPP TIL 300 ie DE SISTE DAGENE. PÅ UL HADDE EG 12 EGG OG PÅ UTTAKS DAG HADDE JEG 17 EGG.

så derfor er jeg litt skeptisk nå til så høy dose til å begynne med med tanke på hvor vondt jeg hadde sist gang[&:] når jeg leste det fikk jeg tårer i øynene for jeg kvir meg sånn[&:]

ORIGINAL: Apple

Hehe, jeg synes jeg ser at eggstokkene dine sprenges. KAABOOOOOM! Så eggene flyr til alle kanter! [:D][:D] Neida, det går nok bra skal du se! [:)]

Samme medisincocktail som meg du da, med Puregon, Ovitrelle og Cyclogest, bare at jeg hadde halv dose av Puregon i forhold til deg.
Dette kommer til å bli bra, Levende Lys!

kanskje dette er riktig hestekur da[:D]

ORIGINAL: twinanne

Lykke til dette går nok greit, tror nok heller at du får flere egg av god kvalitet kontra sist jeg, tror endel av de du hadde sist var litt på grensen litt i minste laget ettersom det var endel som ikke ble befruktet såvidt jeg husker. Dosen er nok ikke så høy for deg, husker at du økte dosen til 300ie sist gang.

Men det er spennedes at du fikk ny type progrestrone da - sikkert pga din kjemiske graviditet tenker jeg, det kan jo ha vært progrestron brist sist gang. Når det gjelder el sprøyta så har det ikke så mye å si tror jeg om du bruker Otreille eller pregnyl. Bare at pregnyl er litt mer jobb med.

ja og da trodde jeg at eggstokkene skulle komme ut av meg[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

SIST HADDE EG 225 ie PUREGON FRAM TIL UL, SÅ ØKTE JEG OPP TIL 300 ie DE SISTE DAGENE. PÅ UL HADDE EG 12 EGG OG PÅ UTTAKS DAG HADDE JEG 17 EGG.

så derfor er jeg litt skeptisk nå til så høy dose til å begynne med med tanke på hvor vondt jeg hadde sist gang[&:] når jeg leste det fikk jeg tårer i øynene for jeg kvir meg sånn[&:]

Ja hadde vore litt skeptisk eg og.. Du får mange egg! Trudde dosa skulle væra lav på pcos jenter.. Men du har jo erfaring fra eit forsøk og legane har fått prøvd seg fram. Og dei passar nok godt på deg[:)] Kan jo bli litt ubehag då, men kva gjer ein ikkje for å bli mamma? Skal du gå lenge på puregon før ul?

Ja hadde vore litt skeptisk eg og.. Du får mange egg! Trudde dosa skulle væra lav på pcos jenter.. Men du har jo erfaring fra eit forsøk og legane har fått prøvd seg fram. Og dei passar nok godt på deg[:)] Kan jo bli litt ubehag då, men kva gjer ein ikkje for å bli mamma? Skal du gå lenge på puregon før ul?

skal no gå på det værtfall i 9dager, så er det ul, og kanskje de øker opp dosen da,ikke vet jeg[&:] men håper jo nå for all del at jeg slipper å øke den.....

skal no gå på det værtfall i 9dager, så er det ul, og kanskje de øker opp dosen da,ikke vet jeg[&:] men håper jo nå for all del at jeg slipper å øke den.....

Det går nok fint[:)] Men skjønner visst du blir nervøs. Tør kje tenka på kor ubehagelig da e med så mange egg. Eg som klaga på tre egg[;)]

håper at det går som det skal med deg...blir spennende følge med[;)] lykke lykke til

ORIGINAL: twinanne

Snakk om å få hestekur da...hehe[:D]
Blir maaaaange fine egg på deg og da blir det en baby el 2 på deg oxo...det føler jeg på meg...hihi...skulle bare vært synsk...haha[:D]
MASSE LYKKE TIL SNUPPAH[;)] 

Back
Topp