I dag kom det kastende på meg O.o

Delira

Forelsket i forumet
I disse rugedager er det VILT hvor mange symptomer man leser på seg :P
Men jeg kan ikke unngå å henge meg opp i det som begynte igår.. Stikking i magen og helt vanvittige anfall med hjerteflimmer. I dag "våknet" jeg av småmurringer. Grunnen til at jeg skriver "våknet" er at jeg i hele dag har gått i en tåke og gjespet og nesten sovnet bare jeg setter meg ned. Ikveld kom plutselig en temperatur på 37, 7 og med seg bare det et enormt press i livmora som er der enda. Kjennes ut som jeg sitter med en murstein i fanget :P

Det er jo sikkert altfor tidlig å merke noe, men dere vet.. En leser jo så møe rart rundt forbi :P Egentlig pleier jeg å være superpessimist, men denne gangen har jeg en magefølelse jeg ikke helt vet om jeg skal tore å kjenne på. En blir jo så fordømt skuffa :-/ Men! Time will show! Regner ikke med at jeg er den eneste som overanalyserer hvert minste symptom om dagen :P

Jeg heier på deg iallefall :-) Når skal du teste? Hvilken rugedag er du på? (Og telles rugedag fra egget tas ut eller fra det settes inn)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er litt forskjellige meninger om hva som er riktig, men i mitt tilfelle har jeg fryseforsøk, og satt inn på mandag formiddag, og jeg pleier å regne innsett som første rugedag :) Så jeg går 5'te dag i møte imorra. Så jeg skal ikke teste før den 24. Men kjenner jeg meg rett, så svir jeg vel av en test eller to føre tiden :P

Masse lykke til!! Håper det er noe i symptomene!! Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

De sier jo at egget fester seg mellom 2-5 dager etter innsett:) Jeg hadde de samme stikkesmertene som du, på dag 5-6:)

Back
Topp