I dag kjente far spark <3

Skyggedal

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Akkurat nå! Fikk to tette, og min kjære kastet seg så og si over meg for å kjenne, og joda! Han fikk et par rett i håndflata <3 19 uker i dag. Herlig altså! Ble mye gledeslatter her nå :D

åå, så morro :D her kjenner jeg veldig lite, så tar vel litt tid enda :/

så gøy! Kjenner såvidt at det rører på seg selv jeg, så er nok en stund til noe kjennes utenpå. På UL denne uken kunne vi se at morkaken ligger utover, slik at den tar i mot for alle spark og bevegelser, pluss at liten er sta og ville ikke flytte på seg hele undersøkelsen, ligger bare å gjemmer seg med ryggen utover.

Det blir kos å kjenne noe utenfra også!

så gøy! Kjenner såvidt at det rører på seg selv jeg, så er nok en stund til noe kjennes utenpå. På UL denne uken kunne vi se at morkaken ligger utover, slik at den tar i mot for alle spark og bevegelser, pluss at liten er sta og ville ikke flytte på seg hele undersøkelsen, ligger bare å gjemmer seg med ryggen utover.

Det blir kos å kjenne noe utenfra også!

Ah. Da er det ikke enkelt å kjenne noe nei! Min ligger bak, så her er det full bevegelse. Små popp. Katta skvatt 1 meter i været i stad. De ligger helst på magen og brystet mitt om dagen, og passer på. Men et spark i sida hadde nok ikke han ene regna med :P

Ja jeg venter bare jeg også, var på denne tidengubben kjente guttungen så han venter på å kjenne jenta nå :)

Back
Topp