i dag kjøpte jeg den første bodyen til babyen i magen <3

bibibi

Betatt av forumet
Det er av typen fra kapphals nye økologiske kolleksjon, med en panda på <3
Kjøpte i størrelse 50 og den er helt kjønnsnøytral :)

Har du kjøpt noe til baby allerede? :D

Jupp, kjøpt en snekkerbukse <3>

de har jeg sett, tenkte faktisk å kjøpe den jeg og men kjøpte panda tøffler til meg selv istede :P

Har kjøpt ett par sko/tøffler til den lille :)

Jeg har kjøpt en liten bukse i str 56, og et par Hello Kitty-tøfler fra eBay :-)) Syns det er litt vanskelig å kjøpe ting egentlig, for uansett hvilken farge osv det er på klærne, så ser jeg for meg en gutt eller jente inni de :p Det er liksom ingenting som er nøytralt for meg ;p

Jeg har kjøpt masser ;) Allerede før jeg ble gravid kjøpte vi en slyngevugge med stativ, og jeg har kjøpt en drøss med ullbodyer i de minstre str for det savnet jeg sist.. Til slutt en bilstolpose brukt.. Leter daglig etter et bæresjal som jeg skal ha, men har ikke funnet brukt ennå.. 

Har kjøpt et burgunderrødt bæresjal... Kommer nok til å vente med det meste av utstyr til vi vet kjønnet...:) Har det meste av klær om vi får jente, men blir det gutt, blir det nok en del nye innkjøp..:) Seng, leketeppe og spisestol har vi fra forrige gang...:)

Hvor fant du det bæresjalet? vil også ha burgunder rødt :D

Kjøpte et brukt moby wrap sjal.. kanskje du finner det på nett om du googler...:)

he ikkje kjøpt noke,men gler mej såååååå te å handle...
tenkte å vente te etter ul :-)

Songbird_84 skrev:
Har kjøpt et burgunderrødt bæresjal... Kommer nok til å vente med det meste av utstyr til vi vet kjønnet...:) Har det meste av klær om vi får jente, men blir det gutt, blir det nok en del nye innkjøp..:) Seng, leketeppe og spisestol har vi fra forrige gang...:)

Samme her, men jeg har allerede et bæresjal fra forrige gang...det er riktig nok svart, men det funker da for begge kjønn og passer til alle mine klær. :)

Har bare kjøpt en grå bukse i strl 56 på salgGleder meg til og handle litt mer etter ul:)

bibibi skrev:

åh den så jeg på :) Den er såå søt :D
Så du de små ullsokkene med panda på? :)

frkroosa skrev:

bibibi skrev:

åh den så jeg på :) Den er såå søt :D
Så du de små ullsokkene med panda på? :)

Var det ullsokker? :) åå kanskje jeg må dra å kjøpe de også :D

Back
Topp