i dag holdt jeg på å kræsje på motorvegen =(

Annicken

Forumet er livet
....

Nå kjenner jeg ikke din sønns bakgrunn, men lider han av noe? Det hørtes ekstremt ut. Huff.

Gudbedre! Utrolig heldig at det gikk bra!

en 4åring forstår ikke alvoret i å kræsje, men en 4åring skal forstå den konkrete handlingen - at det han gjorde faktisk gjorde utrolig vondt for mamma! håper du har fått inn i skolten hans at slikt gjør han IKKE igjen! han kunne ha drept dere! huff...

jeg ser heller ikke på det som om det er ekstremt . som hvite lakenrumpe sier så forstår han ikke konsekvensene.    

han forstår at jeg fikk vondt, og han har fått høre leksa av at vi alle kunne dødd - han er velsdig opptatt av døden,s åd ette temaet har vi snakket mye om tidligere. - derfor han sa seg villig til å bytte plass i baksetet, selv om han ikke ønsket det.

han blir så sinna at han går helt ut av seg selv. - det er liksom ikke gutten vår - og vi har satt i gang litt rundt dette. for det er veldig vansklig til tider. han er en veldig tresk 4 åring.

Det var oppførselen hans som jeg syntes var ekstrem, gå aggressivt løs på moren sin på den måten der? Derfor jeg lurte på om han kanskje slet med noe?

Back
Topp