I dag har

Nøsste

Gift med forumet
jeg lliksom en deppe dag. Jeg er veldig oppblåst,litt småkvalm og veldig TR murringer. Og inatt drømmte jeg  at jeg fikk blod på papiret når jeg tørket meg. Og at jeg ikke var gravid.[:(]....Men jeg håper ikke drømmen var sann!!!

Nei den drømmen skal ikke være sann!
Symptomene dine kan jo godt være positive tegn de[:)] Det satser eg på[:)]

ORIGINAL: Hope

Nei den drømmen skal ikke være sann!
Symptomene dine kan jo godt være positive tegn de[:)] Det satser eg på[:)]

Sign denne. [:)]

Uff. Det er er ingen god følelse. Jeg hadde det slik forrige helg. En merkelig drøm (står om den i dagboka mi), masse murringer og var sikker på at TR kom. Men jeg er jo gravid [:)] Håper virkelig du får oppleve det samme som meg om noen dager!

Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til.

men snuppa da[:(]

hør her.

menssmerter e BRA tegn, jeg hadde masse i går, og har hatt litt i dag også, og stikkninger på bege sider i magen.

så jeg syntes dette låter bra jeg[:)]

Takk alle sammen!!!Håper dere har rett. HAr så lyst og ta en test. Egentlig skal jeg ikke tesste før 26/6,torsdag tror dere evt ressultatet kan vise mandag.??Men så er det noen som sier en ikke bør tesste før,for du kan få positiv tesst. Og så stemmer det ikke. Det er mangen tanker som går gjenom hode mitt. Nå er jeg en tur hos mor min. Vi skal spise reker og kose oss. Men jeg er litt små kvalm,så jeg får se om jeg klarer noe!!!

noen som vet???

Den følelsen er ikke noe god. Men som de andre sier, prøv å tenke positivt. Krysser fingre og tær for at den er positiv når du tester [:)]

Vet det er veldig vanskelig å vente med testingen, men ville prøvd å vente til tidligst tirsdag om jeg var deg. Klarer du vente helt til torsdag er det jo supert, men om du er gravid så vil nok testen slå ut på tursdag, kanskje mandag...

ok.....¨får se hvor lenge jeg klare og holle meg!!! 

Er spent jeg nå Nøsste! [:)]

Selv hadde også jeg teste dag på en tprsdag, og sniktesta på søndag.. Fikk positivt da, men så snakka alle om eggløsningsspøryta som kunne slå ut, så jeg torte ikke å bli noe glad. Hadde mange billigtester, så tok en ny hver dag da, bare for å se om den ville bli negativ eller om streken ble kraftigere.. Men, jeg visste også at jeg taklet det følelsesmessig om det skulle bli negativt (trodde ikke det skulle klaffe på første forsøk). Er jo et spill med følelsene det der..

For meg så har el sprøyta vært ute av kroppen på dag 5 eller 6 etter egguttaket. Men det kan variere litt fra kvinne til kvinne, men stort sett så er den ute etter 10 dager etter du har satt el-sprøyta for de feset da.

Nøsste krysser fingrene for deg jeg[;)]

Jeg har veldig lyst og snik tesste i måren!!!Får se hva jeg gjør. Er redd for og bli skuffa og. JEg trodde eggløsning sprøyta må vell vær ut av kroppen min nå i allefall. JEg sette jo den 9juni. Den må vell være ute av kroppen nå da?

ORIGINAL: Nøsste

Jeg har veldig lyst og snik tesste i måren!!!Får se hva jeg gjør. Er redd for og bli skuffa og. JEg trodde eggløsning sprøyta må vell vær ut av kroppen min nå i allefall. JEg sette jo den 9juni. Den må vell være ute av kroppen nå da?

Den skal være ute av kroppen nå, for meg var el-sprøyta ute på dag 5 eller 6 etter uttaket på mine 2 IVF. Så for meg var en ute av kroppen før det hadde gådt 10 døgn etter at jeg satt den, men en normal regel er at de ofte sier 10 døgn +/-. Med enkel dose så er den stort sett ute av kroppen etter 10 døgn.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: twinanne

For meg så har el sprøyta vært ute av kroppen på dag 5 eller 6 etter egguttaket. Men det kan variere litt fra kvinne til kvinne, men stort sett så er den ute etter 10 dager etter du har satt el-sprøyta for de feset da.

Nøsste krysser fingrene for deg jeg[;)]

hva med oss som har fryseforsøk da? vi har jo ikke tatt noen el-sprøyte, når kan vi teste tro???

Dere får ikke falsk positiv så dere vil få negativ dagn etter innsetting, så her er det fritt frem, dersom man vil teste hver eneset dag, og orker det. Men det er jo lite vitsi å teste før 7-9 dager etter insetting da. Og som dere får beskjed om så kan egget feste seg litt seinere med fryseforsøk også noen ganger, men ikke nødvendigvis.

Back
Topp