I dag har

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Jeg bestilt time hos legen, så han får henvist meg videre til sykehuset for tidlig ul... Hadde en MA i mars så får tidlig ul pga det.. Åsså måtte jeg avbestille mandeloperasjonen min..:((

Krysser fingrene for at ul går bra!:) Skal selv på ul men ikke før om en måned.
Jaja,da må du bare avvente med mandelfjerning til etter babyen kommer ;)
Hva skal dere i dag?

Jeg sitter på jobb og fryser og gjesper---

Har man rett på tidlig ul når man har hatt MA? Jeg hadde MA i februar, var da 12 uker på vei..

Solstråle_89 skrev:
Har man rett på tidlig ul når man har hatt MA? Jeg hadde MA i februar, var da 12 uker på vei..

Rett har man vel ikke, jeg og var 12 uker... Overlegen på sykehuset som jeg pratet med sist sa at jeg skulle få komme dit på tidlig ul neste gang jeg var gravid.. Sikkert for å sjekke at alt er bra og slippe bekymringen..

Maybenr2 skrev:
Hva skal dere i dag?

Skal til lege først.. Sikkert ikke ul før uke 7 eller noe.. Ja kjempe kjipt og måtte avbestille egentlig, særlig når man sliter med halsen daglig og det blir dessverre værre av å være gravid..:( Jeg leeeeser på eksamen i dag... Akkurat vært og sendt hjemme eksamen i norsk..

Frk.MammaMor skrev:
Maybenr2 skrev:
Hva skal dere i dag?

Skal til lege først.. Sikkert ikke ul før uke 7 eller noe.. Ja kjempe kjipt og måtte avbestille egentlig, særlig når man sliter med halsen daglig og det blir dessverre værre av å være gravid..:( Jeg leeeeser på eksamen i dag... Akkurat vært og sendt hjemme eksamen i norsk..

Åhh,ja da er det myye værre....:S Jeg er uhyre plaget med sure oppstøt/halsbrann,etter jeg fikk datteren min. Tror det kommer til åbli mange dobbelt værre nå som jeg er gravid igjen... :S
Lykke til med lesing/eksamen;)

Back
Topp