I dag har vi

linusisvingen

Forumet er livet
vært på sykehuset og hilst på lille vidunderet i magen igjen!  For det første fordi jeg får ekstra oppfølging (hadde svangerskapsforgiftning med første), og fordi de ikke fikk sjekket hjertet ordentlig på ordinær UL pga babyens leie;)

Alt sto heldigvis bra til, både med vekst, blodgjennomstrømming til morkaken, og hjertet;)  Blodtrykket mitt var steget litt, håper det ikke er noe som ligger og ulmer.  Dette følger de heldigvis godt med på, så føler jeg er i trygge hender=)

Skal tilbake igjen om 2 uker;)  Gøy med mange ultralyder, men ville jo heller vært foruten svangerskapsforgiftningen da=)

snart2barnsmor-12 skrev:
Godt da, å være i trygge hender:)

Skal selv på oppfølgningsul til torsdag:D wee..

Lykke til;)

Så godt att du blir godt passet på og føler deg trygg :)
Herlig å se lille mageboeren flere ganger da :)

Så flott at de passer godt på dere to:)

Godt å vite at de følger så godt med, hadde selv svangerskapforgiftning og da er det fint å vite når jeg skal begynne med neste forsøk... i framtiden:)

Masse lykke til:)

Godt at de passer på deg! Håper du får bt-nedsettende før det utvikler seg ev. Men jeg må legge til at jeg hadde jevnt høyt bt hele forrige sv.skap, men fikk diagnosen hypertensjon(? - høyt bt i alle fall) fordi de kunne ikke påvise sv.forgiftning. På slutten var bt mitt 160/100 tror jeg... Høyt, men ikke høyt nok til å få bt-nedsettende

Tusen takk=)

Tror blodtrykket mitt var oppe i 170/110 på det verste på slutten, fikk Trandate for det, og tok den og trappet gradvis ned ca 2 uker etter fødsel.  Det gikk helt fint, og det gikk tilbake til normalen;)

Back
Topp