i dag har vi..

*woops*

Forelsket i forumet
fortalt foreldrene våre om hemmeligheten i magen! [:)] Først fortalte vi det til sambos mor (faren var på jobb, så vi fikk ikke fortalt han det..) Hun ble veldig paff! Nesten så jeg ble litt skuffa over reaksjonen, hadde håpa at hun skulle bli skkkelig glad.. Men hun ble nok bare veldig overraska, tror hun ble glad da [:)]
Etterpå var vi hos mine foreldre, å de bli skikkelig glade over nyheten!! Å skikkelig overraska!Er så koselig å fortelle det da! [:D]
Er 12 uker på torsdag!

å så koselig..
er jo bare så gøy å fortelle det til de vordende besteforeldrene..[:D]
jeg draas litt mellom å skulle fortelle det eller bare la de se det selv..
eller hehe gå så lenge at de tør spørre om det er baby kul eller mat kul[8D][:D]

Så koselig å ha fortalt den store nyheten!

Selv venter jeg litt i skrekkblandet fryd. Forrige gang var det ille å si det (merkelig at jeg syns det for er jo veldig glad for å være gravid..???), pappa reagerte med sjokk og stutret frem ett eller annet om ikke klar for å bli bestefar. Mamma hadde visst ventet på dette så lenge at hun nesten hoppet i taket? Svigermor var i det stille hjørnet igjen: ja, gratulerer da ...

Og nå føler jeg på det samme igjen, de har alle klandret oss for at vi stresser for mye rundt og ikke har tid til å prioritere dem hele tida: så redd de mener vi har nok med et barn:/

Så jeg misunner deg å ha fortalt og fått alt ut i åpenhet. Detta blir jo så bra;)

hehe.. kanskje man rett og slett skal vente til magen syns skikkelig.. ;)
ORIGINAL: fillifjonka

å så koselig..
er jo bare så gøy å fortelle det til de vordende besteforeldrene..[:D]
jeg draas litt mellom å skulle fortelle det eller bare la de se det selv..
eller hehe gå så lenge at de tør spørre om det er baby kul eller mat kul[8D][:D]

Back
Topp