I dag har vi shoppet!

Lene1986

Forumet er livet
Vi har vært å kjøpt oss spise bord!! [:D][:D] Var på tilbud å greier! [:D][:D]

Ble andre stoler enn de som egentligt følgte med, så ble disse stolene her. [:D]

Åååååh så flott!! DEILIG å ha stort spisebord til jul da gitt - tenker det blir knall [:D]

ORIGINAL: KathMor

Åååååh så flott!! DEILIG å ha stort spisebord til jul da gitt - tenker det blir knall [:D]
Ja var det vi og tenkte. Får penger til jul så vi kunne kjøpe det, så da kjøpte vi det bare nå. [8D]

Så bra! Grattis med nytt spisebord og nye stoler!

naaaise...[:D] grattis m nytt... *har og lyst på nytt*

ooooo saa fiiiint! Gratulerer med nytt[:D][:D] bra du fikk mannen til aa gaa med paa kjöp för jul altsaa[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ooooo saa fiiiint! Gratulerer med nytt[:D][:D] bra du fikk mannen til aa gaa med paa kjöp för jul altsaa[:D]
Vet ikke om han var helt enig enda. Men jeg ble så sur når han heller gikk å kjøpte seg ny mobil her uten å si det, at han fikk litt dårlig samvittighet tror jeg. [8D][:D]

Grattis[:)][:)][:)]

Det er så digg å ha plass til alle sammen. Vi klaska til når vi kjøpte det spisebordet vårt med å kjøpe 10 stoler[:)]

Digg når vi har besøk at alle kan sitte sammlet rundt et bor og kose seg.

ORIGINAL: *Maik1*

Grattis[:)][:)][:)]

Det er så digg å ha plass til alle sammen. Vi klaska til når vi kjøpte det spisebordet vårt med å kjøpe 10 stoler[:)]

Digg når vi har besøk at alle kan sitte sammlet rundt et bor og kose seg.
Var inne på tanken med å kjøpe flerre stoler vi og. Men når vi tenkte oss om fant vi ut at vi har jo 6 stoler til bordet på kjøkkenet så da giddet vi ikke [8D]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vet ikke om han var helt enig enda. Men jeg ble så sur når han heller gikk å kjøpte seg ny mobil her uten å si det, at han fikk litt dårlig samvittighet tror jeg. [8D][:D]

Hahahah! Serves him right![8D]

Back
Topp