I dag har vi hatt en lite bv treff :D

connie83

Forumet er livet
i kongsberg hos kiara07[:D][:D][:D][:D][:D] jeg og rina83 dro i dag tidlig, og der møtte vi 4 fantastiske damer [:D][:D][:D] nemelig kiara07,2006og2010,Tønna og jk81[:D][:D][:D][:D][:D][:D] dere er virkelig supre snupper, att det kjeeeeeempe koslig i dag og gleder meg masse masse masse til landstreffet til og se dere alle igjen Takk for e flott dag [:D]

ps.: de bananene var veldig gode hi hi[:D]

ORIGINAL: connie83

i kongsberg hos kiara07[:D][:D][:D][:D][:D] jeg og rina83 dro i dag tidlig, og der møtte vi 4 fantastiske damer [:D][:D][:D] nemelig kiara07 selvfølgelig,2006og2010,Tønna og jk81[:D][:D][:D][:D][:D][:D] dere er virkelig supre snupper, att det kjeeeeeempe koslig i dag og gleder meg masse masse masse til landstreffet til og se dere alle igjen Takk for e flott dag [:D]

Ååååå, så heldig du er som har møtt de flotte damene[:D][:D][:D][:D]jeg vil også[:D][:D][:D]

Bananer er godt, hehe[;)]

ORIGINAL: bennylure

i kongsberg hos kiara07[:D][:D][:D][:D][:D] jeg og rina83 dro i dag tidlig, og der møtte vi 4 fantastiske damer [:D][:D][:D] nemelig kiara07 selvfølgelig,2006og2010,Tønna og jk81[:D][:D][:D][:D][:D][:D] dere er virkelig supre snupper, att det kjeeeeeempe koslig i dag og gleder meg masse masse masse til landstreffet til og se dere alle igjen Takk for e flott dag [:D]

Ååååå, så heldig du er som har møtt de flotte damene[:D][:D][:D][:D]jeg vil også[:D][:D][:D]

ja var så koslig og de var så utrolige alle sammen[:D][:D] hahahaha skulle bare spise banan i dag igje jeg vettu men der gikk jeg på e smell år det ble servert (husker ikke hva det heter he he) men en type bolle med sukker... så da kallte vi det bananer he he he

ORIGINAL: bennylure

ja var så koslig og de var så utrolige alle sammen[:D][:D] hahahaha skulle bare spise banan i dag igje jeg vettu men der gikk jeg på e smell år det ble servert (husker ikke hva det heter he he) men en type bolle med sukker... så da kallte vi det bananer he he he

Hørtes kjekt ud med treff:))
Godt du koser deg med boller...banan smaker jo herk!!!:)

Suuuuper gode bananer, altså kanelboller[:D]

Vi har kosa oss så masse masse masse i dag, to fantastiske jenter dere også
Med noen heeeerlige små gull:)
Tia gikk altfor fort, og jeg gleder meg til og møte dere igjen..
Vi må absolutt treffes oftere også, vi kan spiser bananer igjen vi vettu[:)][:)][:)]

Tuuuuuusen takk for en knall dag

Ja det var kjeeempekos i dag, dette skulle vært gjort for leeenge siden[:D][:D][:D]
Supert å møte to så flotte jenter og ikke minst småttisene[;)]
Må le når jeg tenker på ungeskokken på gulvet, fra mine to som såvidt har lært seg og rulle og fullstendig tannløse til primus motor Kaisa som knapt trenger støtte når hun går[:D][:D][:D][:D]

Gleder meg også til landstreff ja, det blir sååååå koselig å se dere igjen[:)]
Hmm spørs om jeg må bake bananer til hele treffet da....shit det blir myyyye bananer[8|]

Ja da er det bare å begynne Tønna, for det holder ikke med 1,2 eller 3 på hver, he he, kravstore?? Neeei... [:D]
De var supergode [:)]

Det var kjempekoselig å møte dere super damer [:)][:)][:)][:)]
Håper vi treffes snart igjen før Landstreffet [:)]

Vi kan alltids ta et treff hos oss og, selv om jeg ikke har sååå god plass som Kiara [:D]

Back
Topp