i dag har vi den store rydde dagen

Candykikk

Gift med forumet
har sortert lekene på rommet til jenta vår, å kasta det som ikke fortjener plass der inne lenger. har masse greier i boden vi skal kvitte oss med, som barnevogn, vippestol, bilstol, ja det meste.. så i dag tenkte jeg at jeg skulle slå på stortromma å få det bort. er så lei av å ha det stående. blir delig med litt bedre plass på en måte. masse unødvendig som vi ikke trenger.

håper alle har en fin dag.. [;)][:)]

Alltids deilig å få rydda og kasta litt ja! Her har vi tatt husvasken idag, var deilig å få det gjort å [;)]

Det er flere effektive jenter her i dag altså. Flinke dere er da :)
Her har vi både fått rydda og vaska, gud så nydelig, men nå er jeg helt utslitt. så nå har jeg satt meg i sofan med datan på fanget med god samvittighet. Mannen har ikke gitt seg ennå, når han først setter i gang må man ikke finne på å stoppe han hehe[:D][:D]

ha en kjempe fin dag videre

skulle hatt en sånn dag her også[8|] flinka[:D]

ute å soler oss vi[;)] sambo er på butikken å kjøper is, åsså har vi grilla b\pølser i hagen[:)]

høres ut som dere andre også har det fint i dag da.. deilig med fint vært.

tenkte å invitere noen venner på grilling men ser ut som grillen vår trenger ordentlig vask før bruk, å vi hadde visst ikke utstyr til å vaske den med. så det blir vel bare middag inne i dag.. [:'(]

Malleleo - trodde faktisk butikkene var stengt i dag, men det er vel unntak for dem som har søndagsåpent kansje?

søndagsåpent på bunnpris[;)] men gubben kjøpte med helt feil is[:'(] egglikør og blåbærgreier liksom[&:]

Back
Topp