i dag har vert min verste dag som mor!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
sambo her vert borte siden onsdag og jeg er mega sliten i hele kroppen[:(][:(][:(] jonathan har satt meg virkelig på prøve disse dagene alene pluss at jeg er høy gravid så ting er litt tungt fra før.

føler jeg har vert mega streng i hele dag mot han og han har vert på skamme stolen flere ganger[:(] og jeg har ropet høyt til han slutt for hhh......[:(][:(][:(]  til slutt satt jeg meg ned på golvet og begynnte og grine av alt, og da kom han bort og tørket tårene mine med genseren sin...han er så skjønn.

jeg har vert verdens verste mor i dag og jeg er så lei meg[:(][:(][:(][:(]

du vettu alle har slike dager... og du er ingen dårlig mor... alene med ett barn i full fart så lenge i tilegg til at du er høygravid syntes jeg hørtes fryktelig slitsomt ut så det er fullt forståelig"!!!! sender deg en kjempe trøsteklem

forklar det til han... de forstår ofte mer en du tror... syns ikke det virket så ille jeg da, du får få han i seng og sette deg ned å ta deg en kopp te og ta litt vare på deg og...

ORIGINAL: Snupsemamma

ORIGINAL: Mamman til leo!!

du vettu alle har slike dager... og du er ingen dårlig mor... alene med ett barn i full fart så lenge i tilegg til at du er høygravid syntes jeg hørtes fryktelig slitsomt ut så det er fullt forståelig"!!!! sender deg en kjempe trøsteklem

Sign..

Noah er oxo sånn nå fortiden,men tror det er sjalusi hos han..
Så idag ble jeg så sint på han at både han og jeg begynte å gråte..

huff då kjenne t d du gjænnomgår før hadde d på samme måte når æ va høygravid m min nr 2

ta nu etter ungen har lagt sæ å slapp a glo på tv, en film, sett m datan, kos dæ m nåkka godt å kanskje legg dæ tili så du får ladda batterian. LA HUSARBEID VÆRE HUSARBEID å plei dæsjøl så møte du dagen bedre rusta i mårra.

*klæm*

Back
Topp