I dag har... (skryt)

Ane81

Gift med forumet
...Ophelia puttet foten i munnen og suttet på tærne sine for første gang[:D][:D][:D] Hun har lekt med tærne sine lenge, men i dag havnet de i munnen gitt[:D] (Vet ikke om det er så veldig enestående da, men det er så gøy å se fremskritt!!![;)][:D]). Ellers så bytter hun leker fra hånd til hånd (men det har hun jo gjort en måneds tid, så det er jo ikke nytt da), og har begynt å bruke pinsett-grep litt[:)]

Hva for noe gøy gjør de andre juli-barna da? Mange som ruller kan jeg tenke meg... (Det gjør ikke Ophelia enda...[8|])

Flinke Ophelia[:D]
Thale ruller da som bare det, bytter ikke hånd på lekene men har begynt å holde med begge hender, treffer munnen godt nå. Hun løfter seg med strake hender stadig oftere nå når hun leker på magen, og ser at hun på en eller annen måte klarer å komme seg sakte men sikkert bort til leker som ligger litt unna, men det er bare på rent gulv, hun får ikke det til når hun ligger på teppet[:D] synes hun begynner å bli flink ja!

ORIGINAL: shannon

Flinke Ophelia[:D]
Thale ruller da som bare det, bytter ikke hånd på lekene men har begynt å holde med begge hender, treffer munnen godt nå. Hun løfter seg med strake hender stadig oftere nå når hun leker på magen, og ser at hun på en eller annen måte klarer å komme seg sakte men sikkert bort til leker som ligger litt unna, men det er bare på rent gulv, hun får ikke det til når hun ligger på teppet[:D] synes hun begynner å bli flink ja!

Så flink hun er!!![:D][:D][:D]

hmmmm.. ingen andre som også har lyst til å skryte av barna sine da?[;)]

Hmmm... Det syns jeg de burde[;)] Er jo så gøy å høre hvordan det går med de små...[:D]

Er så greit å høre hva andre barna på samme alder gjør så vet jeg hva jeg må forberede meg på at Thale vil gjøre om ikke lenge[;)] Som når jeg må passe på å ikke ha noe tull oppe på bordet f.eks (sett framover i tid)[:D]

Hihi. Ja vi løfter beina opp og sutter på tærne, men ruller ikke i det hele tatt. Jo, rullet en gang, men da havnet vi utenfor matta (før mamma rakk å gjøre noe) og hodet landet på gulvet[&o], ble litt skriking. Det ble fort glemt, men ingen mer rulling. Ja, vi kan også av og til, ta tak i leken med 2 fingra...[:D]

Tomine har verken rulla rundt eller sutta på tåsane[:(], men ho har kommet seg heilt opp på sia noen ganger....dessuten ghra ho begynt å ta seg på knærne og vi viser tåsane til ho hver gang vi skifter bleie....

Tomine apa etter meg i dag, utrolig vittig[:D]jeg lagde lyd med tunga  og ho gjorde det samme.....

ja det er så gøy å se.... det er akuratt som de er så stolte når de får det til....her går det også mye i sutting på tær og leking med føttene, var vel her på fredag hun begynte å sutte på storetåa og hun smilte å var så fornøyd, kjempe happy [:D]

ORIGINAL: Antima

ja det er så gøy å se.... det er akuratt som de er så stolte når de får det til....her går det også mye i sutting på tær og leking med føttene, var vel her på fredag hun begynte å sutte på storetåa og hun smilte å var så fornøyd, kjempe happy [:D]

Adene sutter på tærne, men synes vel ikke de smaker så godt, hun lager gramasser og rynker på nesa.... tåååååfiiiissss

Back
Topp