i dag har jeg

tojenter

Forumet er livet
vasket vinduer, ryddet, lagt sammen klær, satt på en ny maskin med klær, støvsugd hele 1 etg, og levert bilen på verksted...  har holdt den gående siden kl 09. Synest jeg har vært flink til tross for vong rygg+ nedover i  høyre foten

Den skal det stå respekt av ja...så flink du er gitt[:)]..kan ikke skryte av det samme..hehe..jeg sliter også med ryggen,er noe dritt det der..men ikke nedover beina..har du bekkenløsning?

Høres ut som om du har jobbet masse.....[:D] Jeg har ligget i senga og på sofaen.... Ryggen min tillater meg ikke å kjøre bil en gang.....

ORIGINAL: babyboen

Den skal det stå respekt av ja...så flink du er gitt[:)]..kan ikke skryte av det samme..hehe..jeg sliter også med ryggen,er noe dritt det der..men ikke nedover beina..har du bekkenløsning?

Er mangen som sier at det vel veldig likt bekkenløsning de smertene jeg har! Til tiden så trenger jeg hjelp til å komme meg opp av sofaen om jeg er så dum å ligger meg ned[:'(]
Men i dag har jeg vært halv god form, så jeg tenkte jeg fikk vaske siden jeg hadde lysten til å gjøre det. Er jo sååå digg når det lukter rent ( og ikke minst ser rent ut) i huset[:D]

Bra jobbat !! [:D] Var litt forsiktig bara.. jag møblerade om (inga lyft) och vasket hus på torsdagen, på fredag hade jag väldigt väldigt ont i bekkenet... kunde knappt gå till jobb.. eller sova på natten..

Var försiktig om du har ont sen förr!!

såpass..offda...vært plaget lenge? Jeg fikk kraftig kink i ryggen i sommer..sengeliggende et par uker,men kom meg tålig igjen..fungerer hvertfall selv om ikke er i full jobb..

ORIGINAL: Isolde92

Bra jobbat !! [:D] Var litt forsiktig bara.. jag møblerade om (inga lyft) och vasket hus på torsdagen, på fredag hade jag väldigt väldigt ont i bekkenet... kunde knappt gå till jobb.. eller sova på natten..

Var försiktig om du har ont sen förr!!

Er ferdig for dagen no[;)] skal bare hente bilen min om en time, og lage middag når min mann kommer hjem, ellers så skal jeg ikke mer i dag.

Er ikke noe moro når man sitter igjen med smerter etter å ha rydda litt, så du må være forsiktig du også[;)]

Back
Topp