I dag har jeg

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Brettet klærne til Sebastian og lagt dem i det nye skapet hans på det helt nye soverommet [:D][:D] Sååå koselig!!
Alt utstyret hans er også der inne.
Også har jeg bakt kake i dag *stolt* he he

Såflink du er da... Her er det nok lenge til et barnerom står klart for frøkna... Jeg må ofre kontoret mitt for at hun skal få sitt eget rom, og dette kontoret er som kontorer flest, overfylt!

Men litt klær har jeg kjøpt! Fant et digert stativ med name it klær til tre plagg for 150 kr! Masse sommertøy i 50-68. Passet jo perfekt for oss!

Det er kos når rommet og annet praktisk kommer på plass. Har kjøpt litt klær nå og da på tilbud i mange år. Før vi begynte med adopsjonsprosessen hadde jeg dem ofte fremme og bare kikket på dem, for så å legge dem ned i esken igjen. Forberedelser til babyen er så koselig!

JA, det er helt herlig. JEg har funnet ut at jeg faktisk har ganske mye klær allerede. TRenger ikke handle mye.. Tenkte kanskje å kjøpe litt større størrelser også. [;)]

Jeg er glad for at jeg har kjøpt opp til 86 på salg. Det er jammen greit å bare gå i skapet og finne "nye" klær når ting begynner å bli for smått. Da trenger man ikke å stresse med å kjøpe nytt hele tiden...

Og når man trenger noe i akkurat den og den størrelsen, kan du være sikker på at det ikke er noe fint å oppdrive! Eller at størrelsen er utsolgt...

ORIGINAL: maoam

Jeg er glad for at jeg har kjøpt opp til 86 på salg. Det er jammen greit å bare gå i skapet og finne "nye" klær når ting begynner å bli for smått. Da trenger man ikke å stresse med å kjøpe nytt hele tiden...

Og når man trenger noe i akkurat den og den størrelsen, kan du være sikker på at det ikke er noe fint å oppdrive! Eller at størrelsen er utsolgt...

Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv[:D]. Anbefaler alle å handle inn klær på salg med tanke på neste sesong sommer som høst.

Jeg er så heldig og har arvet en haug av absolutt alt fra vogn til masse tøy av ei venninne...også har jeg jo handlet litt jeg å da[;)] Men vi har fult av oppussings prosjekter... sånn sett litt kjipt å kjøpe gammelt hus men men....godt jeg har en handy-man[;)]

Back
Topp