I dag har jeg..

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
gravidklær på for første gang :P Dongeribuksene strammer så ubehagelig for tiden, gjør at jeg blir enda kvalmere (og kvalmen trenger ingen hjelp denne gangen :/ ;)), og kunne ikke gå i joggebukse som jeg gjør hjemme, for skulle til middag hos søsteren min.. Men i går leitet jeg fram gravideska mi (egentlig for å finne noe annet) og der låg en fin svart bukse. DEN kunne jeg jo ha, litt stas også :P Selv om jeg vet jo så godt hvor lei jeg kommer til å være de hendelses klærne i oktober ;) Buksa hang på da, men bare såvidt :P Ingen mage å holde den oppe ennå, så litt stor ja, men passe stram på låra, så tror ikke noen så noe :P Jeg gikk rundt hjørner/på badet for å heise hele greia opp med jevne mellomrom, hehe ;) Får nok heller bruke åpen smekk på de vanlige buksene, eller noe, men gidder liksom ikke kjøpe ny vanlig bukse nå.. Eller gå med skjørt/kjole :P

jeg er eier av bukser fra Zizzi. De har høy strikk i livet, som gjør at jeg kan bruke den til jeg sikkert er 5-6 mnd på vei. Har ei gravidbukse til penere anledninger.

Jeg har ikke brukt mine vanlige jeans siden jeg fant ut jeg var gravid. Dette fordi formen var så elendig og kvalm og klarte ikke at NOE som helst strammet over magen :p Nå får jeg de rett og slett ikke på meg ;) Så her er det stretch bukser, tights og har brukt 1 gravid bukse som er egentlig alt for stor, men behagelig ;)

Gleder meg til jeg også kan bruke mine!:) mine foreldre har kjøpt 2 nye dongeri mammabukser til meg, de jeg brukte sist var altfor store denne gang.. Men føler det er liiiitt for tidlig for meg enda:P Bruker heller ikke dongeri nå da det strammer for mye..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg er 12+4 i dag å jeg har allerede investert i mammabukse. de andre buksene mine strammer sånn:/

Vet noen har brukt strikk på knappen, da får de litt bedre plass :D Litt stas med mammaklær også da, iallefall når magen blir stor og man ikke har lyst til at kroppen skal ese ut i for trange klær :p Gud, så sexy det hadde vært :p

Vet noen har brukt strikk på knappen, da får de litt bedre plass :D Litt stas med mammaklær også da, iallefall når magen blir stor og man ikke har lyst til at kroppen skal ese ut i for trange klær :p Gud, så sexy det hadde vært :p

Det gjorde jeg sist til jeg var fem mnd på vei, går fint med litt lange topper :) Tror nok magen kommer litt før denne gangen, eller kanskje det bare er kvalmen som gjør at jeg er mer kresen på hva som strammer på magen.. ;)

Har kun et par bukser igjen som er gode å gå i, så tror jeg skal finne fram bollebuksa mi snart jeg :happy118

Det er begynt å bli tatt i bruk her også! ;) Deilig :)

Har gått i gravidklær ganske mange uker allerede... Mest kvalmen sin skyld... Har ikke orka å ha noe som strammer/presser på kvalm/uggen mage

Jag köpte ett par gravidbyxor på hm igår, mina första mammabyxor, det var lite speciellt:) jag blev överrasskad, för de va så fina! :)

Back
Topp