i dag har jeg

lilyofthevaley

Glad i forumet
vert hos legen igjen..

Forlenget sykemelding (jobber 60 %- frem til 1. mars) 
For første gang i mitt liv har jeg diskutert med legen for å få mindre sykemelding;) hehe.. uffameg.. men det er travelt på jobb asså!

blodtrykket mitt hadde normalisert seg, det har vært littegranne for høyt i en periode etter jul til nå.... .

ikke noe å finne i urinen heller.. så nu er det vellstand altså! helt hundre prosent klar til å ruge littegranne lengre:) 

håååper bekkenløsningen skal gi seg snart..!! grrr

weee... så bra at alt er bra på prøvene dine og at du kan få jobbe :D 

LadyOnHeels skrev:

Jeg har i grunnen vært sykemeldt like mye i ca en mnd nå.. 40 prosent hjemme:) 60 prosent jobb.. men så lenge jeg sa "jeg skal ihvertfall ikke ha mer sykemelding" så sa legen " du skal jo ihvertfall ikke ha mindre" hehehe:) Men det er jo fordi jeg ikke bør jobbe. Men at det er flere på jobb som er borte. så det er godt at legen holder meg litt i ørene...:)

Så da ble det det sammme igjen i tre uker..:) jobber annahver dag og restituerer resten:) 

LadyOnHeels skrev:

Jeg har i grunnen vært sykemeldt like mye i ca en mnd nå.. 40 prosent hjemme:) 60 prosent jobb.. men så lenge jeg sa "jeg skal ihvertfall ikke ha mer sykemelding" så sa legen " du skal jo ihvertfall ikke ha mindre" hehehe:) Men det er jo fordi jeg ikke bør jobbe. Men at det er flere på jobb som er borte. så det er godt at legen holder meg litt i ørene...:)

Så da ble det det sammme igjen i tre uker..:) jobber annahver dag og restituerer resten:) 

Back
Topp