Ja, det har du og det på 30 års dagen av alle dager[:D] Fy så koselig, det var som om vi hadde møttes i går (og 1000 ganger før) og tok en snarvisitt i dag[:D] Men jeg fikk brukt de 45 min godt[:D]
Og jeg fikk møte Guro og lille (store[8D]) Theo som jeg må si jeg ble ganske så bestevenn med[:D] (etter min mening da) Det var kjempekos at dere gadd å ta turen for så liten tid, neste gang er det kaffebesøk og test av den nye kjempefine maskinen din[:D]
Så til det som skjedde videre etter møte vårt[:D]
Jeg kom inn i Jan Thomas Studio, og der var det utrolig mye folk. Jan Thomas var der, og holdt på med innspilling av tv-serien hans på TV2, Happy Day.
Jeg ble møtt av ei jente som heter Maria som farvet håret mitt og klippet det. Ei jente (husker ikke navnet), fikset brynene mine. Hun er da lært opp av den berømmelige Fred, og godkjent av både han og Jan (som de kaller han[8D]) til å style bryn. Hun var velding flink[:D]
Så kom jeg til Ida som sminket meg, samtidig som hun forklarte veldig bra hvordan hun gjorde. Fikk med meg tegning med forklaring og hvilke sminke hun brukte. Jan Thomas er jo ansiktet til Maxfactor, så det er den sminken de bruker.
Nå tenker du kanskje at dette høres jo mer eller mindre "normalt" ut, ta bort sminke og bryn. Men når jeg kom til vasken for å skylle bort fargen, få hårkur og hodebunnsmassasje, så ble jeg da satt i en god stol, som da hadde sånn "greie til føttene, kommer ikke på hva det heter[8D]". Hmmm, dette var jo en deilig stilling ved en frisør-vask tenkte jeg. Så trykker hun på enda en knapp, og jammen får jeg ikke massaje i stolen også. Da var jeg i himmelen jenter[:D]
Det var en helt fantastisk dag!!! Orker ikke å legge ut bilder nå, det får dere vente i spenning på til i morgen[:D] (hvis ikke Guro legger ut før da[8D])
Sov godt[;)] Og igjen, takk for en kjempekoselig kafetreff[:D]