I dag har jeg vært på sykehuset

nettemor

Forumet er livet
På ultralyd og til en samtale, jeg fikk vite at lille babyen veier ca 3200 gram nå og at han vil veie ca 3600-3700 når han blir født, sån ca hvertfall da[:)]

Og jeg skal tilbake på kontroll den 23.februar, om jeg ikke har født før da, for hvis jeg er moden nok da, så kan jeg evt. bli satt i gang, jeg er bare så glad jeg slipper å gå over tiden!!!!

Og etter dette var jeg hos jordmor på vanlig kontroll, og nå har hodet festa seg!!!!
Og ellers var alt bra, bortsett fra at jeg er dritlei og sliten, men nå er jeg snart i mål hvertfall[;)]

Så nå får jeg bare vente, og drikke te, vaske hus og tak og vegger og løpe i trapper ha masse sex og alt annet av kjærringråd, he he, og håpe på at det snart kan skje noe... for jeg er sååååå leeeeeeeeiiiiiii[:D]

Det skjer nok snart nå... og om du gjennomfører alt det der så skjer det vel før du får sukk for deg[:D]

Spennende da nettmor[;)] Godt å få høre at alt er bra med den lille!! Jeg ble selv satt igang på termin og det var helt vidunderlig[:)]

Lykke til[:D]

kjempe fint at alt er bra med deg og babyen. kan jo komme når som helst no ja. masse lykke til nettemor

ORIGINAL: nettemor

Og jeg skal tilbake på kontroll den 23.februar, om jeg ikke har født før da, for hvis jeg er moden nok da, så kan jeg evt. bli satt i gang, jeg er bare så glad jeg slipper å gå over tiden!!!!

Kan jeg spørre om hvorfor du skal bli satt igang om du ikke føder før?
Skrekk for å gå over tiden eller noe annet?

Men det er godt det ordner seg for deg!!! Lykke til!

Godt å høre at du har fått en bra plan!! Og at hodet har festa seg betyr jo at du er et hakk nærmere en fødsel!!! Moro!!!

Ja jeg er kjemperedd for å gå over tiden, blir rett og slett stressa og urolig av bare å tenke på det. vet jo at mange går over tiden, og at det går hos de fleste bra, men jeg er urolig likevel[:)]
ORIGINAL: Rosali

Kan jeg spørre om hvorfor du skal bli satt igang om du ikke føder før?
Skrekk for å gå over tiden eller noe annet?

Men det er godt det ordner seg for deg!!! Lykke til!

Vet jo at det kan ta litt tid før ungen kommer selv om hodet er festa ,men ja jeg føler meg nærmere nå he he[:)]

ORIGINAL: Jordbæret

Godt å høre at du har fått en bra plan!! Og at hodet har festa seg betyr jo at du er et hakk nærmere en fødsel!!! Moro!!!

Vet jo at det kan ta litt tid før ungen kommer selv om hodet er festa ,men ja jeg føler meg nærmere nå he he[:)]

Samme tenkte jeg!!! hodet til min har vært festa i snart 4 uker allerede... men det er allikevel godt å tenke på at det er festa!! man vet da at man nærmer seg!! kjerringrådene sier jo 2 uker.. 3 uker... eller 4 uker... men det nærmer seg!!

Jepp det er sant, men så nærme vi er nå har vi aldri vært før hi hi[:)] kan jo tenke sånn[:)]

Ja, det er godt å tenke på at det uansett ikke er lenge igjen! Selv om det er litt skremmende også da... med tanke på at man da skal gjennom en fødsel også sitter man med et herlig lite nurk i armene!!! Gleder meg sånn til å ringe alle å fortelle nyheten!!!

Det gjør jeg også, fortelle at nå er han endelig kommet[:D]

Ja, det er godt å tenke på at det uansett ikke er lenge igjen! Selv om det er litt skremmende også da... med tanke på at man da skal gjennom en fødsel også sitter man med et herlig lite nurk i armene!!! Gleder meg sånn til å ringe alle å fortelle nyheten!!!

ORIGINAL: lenemor

Det skjer nok snart nå... og om du gjennomfører alt det der så skjer det vel før du får sukk for deg[:D]

signerer denne[:D]

Back
Topp