I dag har jeg vært flink!!

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Jeg har vasket badet i 2 timer! Vel, det var grise skittent (har bare vasket sånn doen og vasken en god stund.... Har jo ikke vært i særlig god form!) og vasket svært sent for å ikke bli utslitt. Men nå har jeg skrubbet dusjen og badekaret, skrubbet doen og vasket vasken, skal og gulv. Det føles deilig... Flere som har vært flinke i dag?

Flink du er :) Ja her har jeg tørket klær. lagt opp to lass med klær. satt på vaskemaskin, shinet kjøkkenet og hatt to oppvaskmaskiener(bare for å få bort søl) Ryddet gangen og fikk hengt vekk jakker som ikke ble brukt og som var for smått. Ooooog tørket støv. Stakkar voffen min fikk ikke slappet av i det hele tatt han, for han bare gikk i rompa på meg og lurte vel på når jeg skulle sette meg ned, så han fikk slappet av å :P

I går klarte jeg ingenting, så idag var jeg kjempefornøyd med at jeg fikk tatt ut av oppvaskmaskin OG satt inn i oppvaskmaskin OG starta den :-P

Jeg har vasket badet i 2 timer! Vel, det var grise skittent (har bare vasket sånn doen og vasken en god stund.... Har jo ikke vært i særlig god form!) og vasket svært sent for å ikke bli utslitt. Men nå har jeg skrubbet dusjen og badekaret, skrubbet doen og vasket vasken, skal og gulv. Det føles deilig... Flere som har vært flinke i dag?

Flink du er! :)
Jeg skulle gjort det samme... Det ser ikke ut på badet her.

Så flink du er! Her var vi flinke sammen, og bretta og sorterte babyklær. Og vaska noen klær. Og så måtte jeg bare vaske de fæle vinduene! Og litt rydding. Følte meg i alle fall flink. Og svømte etterpå også :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Bretta litt klær i går kveld mens junior satt på do før legging. Han skulle bæsje så jeg fikk værsågod komme meg ut av badet :p
Får prøve å brette litt mer i dag,men forkjølelsen kom og tok meg igjen :(
Formen var bra da jeg sto opp,men innen jeg kom meg ned i første etasje gikk lufta ut av meg gitt.

Back
Topp