I dag har jeg spist

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Svartpølse og drukket kaffe. Ikke bra!!! Innså hva jeg holdt på med i det jeg satte tennene i brødskiven. Veldig fort gjort å tråkke i salaten når det gjelder de matvarene. Man går jo så og si på autopilot. Flere som gjør noen blemmer av gammel vane?

Du er ikke alene. Det er mye å sette seg inn i!
Jeg var på Kielferga sist uke og kjøpte masse salt lakris i taxfree'n. I det jeg skulle til å åpne den første (av maaaaaange) innså jeg hva jeg dreiv med.. :p så de her hjemme fikk masse gaver når vi kom hjem fra tur.
Det skal ikke være så greit alltid :p

p
Jeg var på Kielferga sist uke og kjøpte masse salt lakris i taxfree'n. I det jeg skulle til å åpne den første (av maaaaaange) innså jeg hva jeg dreiv med.. :p så de her hjemme fikk masse gaver når vi kom hjem fra tur.
hva er galt m å spise lakris ?

p
hva er galt m å spise lakris ?

Hihi, så bittert :) tror jeg ville spart et par av de lakrisbitene under hodeputa til termin ;) :p

Kan vi ikke spise lakris? :(

kan spise lakris bare ikke mer enn ca 400-600g i uka kommer ann på hvilken type lakris :) kan få høyt blodtrykk

Seriøst?:-o dette var nytt for meg.. Salt lakris er det eneste som hjelper litt mot kvalmen.. Men 400-600gr, det var jo ganske mye da:-p

Seriøst?:-o dette var nytt for meg.. Salt lakris er det eneste som hjelper litt mot kvalmen.. Men 400-600gr, det var jo ganske mye da:p
ja, synes det var stor mengde ;) skal vel klare å holde meg under den grensa :)

Jeg har veldig varierende blodtrykk + at jeg er overvektig så tørr ikke risikere noe som helst. Ofre lakris for spiras velvær er en smal sak :)

med høytblodtrykk kan man spise 80-100g om dagen. uten at det spiller inn på blodtrykket. gravide kan spise 400-600g i uka uten at fosteret får noen skader :) så om man spiser litt hver dag er ikke det farlig. om man vil selvfølgelig ;)

Jeg fikk beskjed av legen forrige gang om å spise masse salt lakris :) hadde lavt blodtrykk
Digg:-D lakris er jo så godt og når det i tillegg hjelper mot kvalmen..hæli:-D
Men tror nokk likevell ikke jeg kommer over den max grensen, det er jo ganske mye men 400gr:-p
Desutn er jeg jo enig med deg vesledue, at man risikerer ikke spiren for å spise det man vil.

Back
Topp