Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva er galt m å spise lakris ?Du er ikke alene. Det er mye å sette seg inn i!
Jeg var på Kielferga sist uke og kjøpte masse salt lakris i taxfree'n. I det jeg skulle til å åpne den første (av maaaaaange) innså jeg hva jeg dreiv med..så de her hjemme fikk masse gaver når vi kom hjem fra tur.
Det skal ikke være så greit alltid![]()
hva er galt m å spise lakris ?Du er ikke alene. Det er mye å sette seg inn i!
Jeg var på Kielferga sist uke og kjøpte masse salt lakris i taxfree'n. I det jeg skulle til å åpne den første (av maaaaaange) innså jeg hva jeg dreiv med..så de her hjemme fikk masse gaver når vi kom hjem fra tur.
Kan vi ikke spise lakris?Du er ikke alene. Det er mye å sette seg inn i!
ja, synes det var stor mengdeSeriøst?:-o dette var nytt for meg.. Salt lakris er det eneste som hjelper litt mot kvalmen.. Men 400-600gr, det var jo ganske mye da![]()
Men jeg "sliter" litt med for lavt blodtrykk, så da kan jeg kanskje spise mer?ja, synes det var stor mengdeskal vel klare å holde meg under den grensa
![]()
Jeg fikk beskjed av legen forrige gang om å spise masse salt lakrisMen jeg "sliter" litt med for lavt blodtrykk, så da kan jeg kanskje spise mer?![]()
Digg:-D lakris er jo så godt og når det i tillegg hjelper mot kvalmen..hæli:-DJeg fikk beskjed av legen forrige gang om å spise masse salt lakrishadde lavt blodtrykk