I dag har jeg shoppet :)

Rinya

Betatt av forumet
Føler jeg tok helt av med handling i dag :)
Kom drassende hjem med dundyne til sprinkelsenga 30% tilbud på prinsess, lammeskinn og sengesett 40% på kid :) Å så måtte jeg jo handle litt babytøy også :) så det ble 3 bukser, et sett med genser og bukse og to par sokker :)
Det er jo fantastisk gøy å handle baby ting :)
Flere som har fått handlet en del?

[:)][;)]Har ikke handla en enste ting, jeg!!

Vet du kjønnet, du, kansje??[;)][;)][;)]

Jeg har handlet litt, men det blir jo nøytralt tøy. men jeg har fått vogn og seng foreløpig så det begynnr jo å bli litt.. snart er det jul å masse andre gaver å ting å kjøpe så jeg kjøper litt og litt :)

Eg har ikkje handla enda, men skal skaffe oss lammeskinn denne uka her, 40% er eit bra tilbud det[:)][:)][:)]

Vet ikke kjønnet enda, men har funnet litt nøytralt tøy da. Blir jo stortsett hvitt da og litt beige. Får forhåpentligvis vite kjønnet til mandag :)

Så gøy at du kjenner spark da :)
Har foresten også kjøpt det olebrum håndkleet. det var jo utrolig søtt :)

Å så heldig du er!!
Så mye du har fått shoppet da!
Jeg "får ikke lov" før 17 oktober - det er jo SÅÅÅ altfor LENGE TIL
Vi skal selge leiligheten og flytter den 17. okt og frem til da har vi faktisk ikke PLASS til noe, spes ikke nå FØR Visning siden det er fullt i alle skap, samt i boden.. må bruke bilen som "bod" under visning
- jammen på tide at vi flytter som dere skjønner og ja, vi har en liiiten leilighet men det har jo vært greit hittil siden den er midt i byen..

Heldig er du og for noen kupp du har gjort!!!

Så morro [:)]

Det er gøy å begynne shoppinga ja, men jeg tenkte å vente litt til.
Må først få time til UL å komme meg dit å se at alt er bra.

Men, regner med jeg kommer til å gå litt amokk når jeg første er igang.

Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2010 >> Februar 2010 >> I dag har jeg shoppet :) Side: [1]

jeg har bestilt en del ting fra bambina.no.... så får dem om noen par dager

Back
Topp