I dag har jeg shoppet :D

*BekkUlf*

Forumet er livet
Måtte ha meg noen nye klær så har kjøpt to par bukser,tre strikkegensre/topper,to vanlige gensre,en fin skjorte,tre singletter og en svart skinnjakke[:D] Celine fikk også litt klær,en jakke,en vogndrakt,en vinterdrakt og en fleecedrakt[:D]

Åh, så moro! Bra du shopper litt til deg selv og ikke bare Celine! Jeg har en tendens til å bare kjøpe til ungene...Men, jeg også var og shoppet litt forrige uke, fant faktisk endel til meg selv og det var sååå deilig!
Det fortjener vi[:D]

Moro me shopping![:D] Blir som regel maaaasse til småttisene ja. Var nettopp på shopping til mæ sjøl æ også. Moro![:)]

ORIGINAL: Smula0608

Haha, morro [:D] er så enig [;)] shopping er gøy. men blitt mest til Ada Sofie her og gitt

Kan ha en fotoshoot med sambo i morgen så kan jeg legge ut bilder[:D] Ja er første gang jeg har kjøpt klær til meg selv etter at celine kom og var ikke akkurat mye klær jeg kjøpe til meg selv før det heller..bare mammaklær hehe,men fikk jo ikke på meg noen av de gamle buksene mine så trenge noen nye er drittlei av å gå med tight hehe

Back
Topp