I dag har jeg ringt inn mens....

Rosa på ball

Glad i forumet
Da var det min tur til å ringe inn mens[:)] Var veldig forberedt på å måtte vente til august, så ble ikke overrasket over at det blir uttak uke 35. Det som ga meg litt forhåpninger var at sykepleieren jeg snakket med mente det skulle være plass i uke 28 og hvis jeg da gikk på 1 uke ekstra med spray kom jeg med. Men så hadde hun regnet feil, så det ble ikke noe av. Men, hun sa jeg skulle ringe til mandag eller tirsdag til uken, for det kunne jo hende det kom noen avbestillinger. Jeg står som "første reserve" og hvis det er slik at jeg får begynt nå før sommeren starter jeg med spray 25. mai og har uttak uke 27.

Unner jo ingen å måtte avbryte forsøk osv., så sant de ikke blir gravide på normal måte da[:)] Håper det er mange som blir gravide av seg selv slik at det er plass til meg før sommeren[:)]

SÅ flott[:D]

er det ikke en god følelse å vite?????[:D]

Da er du i hvertfall "lina" opp og hvet sirka når du skal starte med ditt første forsøk. Men dersom du er så heldig at du kan slippe inn før sommeren så hadde jo det vært det beste da. Men ellers så kan du jo lade opp bateriene til du skal starte opp med forsøket ditt, lykke til vennen.[:D]

Veldig deilig å ha litt peiling på når vi skal i gang, om det blir før eller etter sommeren går jo NESTEN ut på det samme. Tror jeg hadde syntes det hadde vært verre med 2 måneders venting midt på svarteste vinteren[:)] 

Deilig å få en dato å forholde seg til da. [:)][:D][:)]
Da blir vi ruger nesten samtidlig vi da. Tror vi skal ta fryseegget i aug/sept.

Så spennende[:)]

Ser du bor i Østfold du også - holder du til på Riksen?

Så spennende rosa på ball. Da rakk du å ringe inn før meg da. Håper TR kommer for fullt snart, hun driver å lurer meg med spotting nå.. Men, da må vel jeg også belage meg på august forsøk da. Kanskje like greit å forberede seg på det.. Vi ligger jo ganske likt i løypa vi ifht syklusene også. Kanskje vi sees på riksen en dag ;)

Det er nok greit å belage seg på august, med oppstart på nesespray i den mensen som kommer i juni/juli en gang[:)] Plutselig var min syklus på 26 dager, det har aldri skjedd noen gang før, har alltid ligget på rundt 30-34 dager. I dag dukket den altså opp på dag 27... Ho tok utgangspunkt i rundt 32 dager, så gjenstår det å se hvor mange dager det går før neste gang jeg får mensen nå. Går det 26 dager da også, må vi nok regne med at jeg har fått kortere syklus[:)]

Hvor på østlandet bor du da, Sarah? Ikke umulig at vi ses på Riksen etterhvert, vi får følge med hverandre. Må si nervene begynner å merkes litt nå[:)]

Back
Topp