i dag har jeg montert

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
stellebordet og senga til Sandra :)

Bilder ligger i bloggen min
http://www.sandragullet.blogspot.com/

Så koselig[:)] Er så kjekt at det nærmer seg sånn at vi kan kose oss med å stelle i stand[:)]

Koselig å kikke i bloggen din[:)] kjenner eg savner det å gå gravid..[:D] gler meg masse til neste gang, sjølv om det kanskje ikkje blir all verdens tid til å "føle" så masse på det som når ein venter førstemann..[:)]

Kose deg masse med magen! Du kommer til å savne den og livet inni der etter at vesle frøkna er kommet ut[:D]
Men ikkje med det første da, hehe, då er man jo oppslukt i mamma-rollen og å bli kjent med den vesle babyen[:)][:)]

Så fint stellebord[:D]
Den sengen skal jeg også kjøpe[:D]

Ikke lenge igjen nå, tiden går utrolig fort[:D]

Tusen takk :)

Stelleborden er kjempe fint. Kjempe fornøyd med at jeg fikk det :)
Greit og slippe alle skuffene. Har jo kles kommoden hennes ikke så langt fra stellebordet :)

Sengen var på sånn FAMILY tilbud på IKEA når jeg kjøpte det så jeg sparte 350 kr på den. [:)]

Det er så kosli å stelle i stand til babyen kommer! Kjempe fine ting[:)]

Tenk at du snart er mamma[:D][:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så koselig[:)] Er så kjekt at det nærmer seg sånn at vi kan kose oss med å stelle i stand[:)]

Jeg gleder meg sånn til ultralyd så jeg kan begynne å planlegge litt fremover selv. 4 dager igjen![:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Det er så kosli å stelle i stand til babyen kommer! Kjempe fine ting[:)]

Tenk at du snart er mamma[:D][:D][:D]

Ja det er kjempe koselig og stelle i stand til hun kommer :)

Tenk det at jeg er snart mamma. Tiden har gått så fort at det er nesten litt skummelt.
i morgen er det bare 10 uker til termin :)

ORIGINAL: Serene

jøss så fort det har gått med deg[:D]
syns ikke det er lengesiden du fikk positiv test jeg.....hm tiden flyr gitt
øsnker deg masse lykketil med fødselen,jeg syns ikke dt var noen tøff opplevelse men godt å være forberedt og ta ett min av gangen så går det så fint[;)] husk hver rie som du har hatt er en mindre og ett steg nærmere babyen deres[:D]

lykke til [:D]

Ja det er mange som sier at det har gått så fort med mitt svangerskap. Jeg syns det selv også. Men er jo litt greit da. slipper og bli lei da.

Tusen takk for lykke ønskinger, jeg skal prøve og huske det at hver rie er et steg nermere å ha snuppa mi i armene :)
Jeg har tenkt masse på hvordan jeg vil føde, men har ikke bestemt noe enda. får sikkert ta det når den tid kommer :)

Back
Topp