i dag har jeg lurt litt...

Selv orker jeg ikke lukta det gir mens det steikes. Orker heller ikke spise storfekjøttdeig i tacon... Men svinekjøtteigen går bra... Rare greier disse gravide smaksløkene.

Hehe, ja jeg tåler ikke en gang tanken på kylling (fysj!), svin er heller ingen favoritt, men bare "må ha" oksekjøtt :P Vil heller ikke ha fisk (som jeg liker veldig godt til vanlig!)

Hehe... Fisk ja.. Hadde fiskepinner til middag ei gang for noen uker siden... Fysj... Smakte tørr tran

Lammelår,lammelår LAMMELÅR sier bare jeg;);) Kjempeglad for at det har vært påske...fikk lammelår 3!!ganger på en uke;);) Åhhh, det er såå godt;) Kunne spist det hver dag;)

Selv orker jeg ikke lukta det gir mens det steikes. Orker heller ikke spise storfekjøttdeig i tacon... Men svinekjøtteigen går bra... Rare greier disse gravide smaksløkene.

Uff, ja det var nettopp taco vi hadde for ett par dager siden og jeg fikk det rett og slett ikke ned! Men brød derimot! BRØØØØØØØØD er godt det! Jeg som egentlig ikke tillater meg selv til å spise brød i uka, har nå gått på 150 smeller denne uka... og i dag hadde de baguetter på jobben..... jeg tok to.... jeezezz!

Uff, ja det var nettopp taco vi hadde for ett par dager siden og jeg fikk det rett og slett ikke ned! Men brød derimot! BRØØØØØØØØD er godt det! Jeg som egentlig ikke tillater meg selv til å spise brød i uka, har nå gått på 150 smeller denne uka... og i dag hadde de baguetter på jobben..... jeg tok to.... jeezezz!

Godt å høre at det er flere som har fått smaken på brød! Jeg er ikke vant til å spise brød i det hele tatt, men nå er alt forandret! Gjerne brødmat til alle måltider! Nam nam! ;) Gravid-cravings er merkelige greier! ;)

jeg sliter med brødmat jeg, jeg spiser ik for at jeg har lyst men for at jeg må....

begynt å få avsmak på kjøtt,pølser,hamburgere alt av kjøtt.
men tenkte prøve å lage opp noe kyllingsalat så er spent på hvordan det blir å steke opp kylling.

da jeg fikk jentungen klarte jeg heller ik tanken på kjøttdeig.men med guttungen gikk alt ned;)

Jeg spiser også gjerne mer av brød og baguetter enn før!
Fisk er jeg i utgangspunktet veldig glad i, men har fått en avsmak på det - som det nevnes oppi her, jeg synes også det smaker bare tran av fisk for tida :(

Jeg spiste ikke kjøttdeig da jeg var gravid med eldste. Det går bra nå. Men nå klarer jeg ikke spise påskeegg:\ det som er så godt!! Men på en annen side spiser jeg helst brød med ost

Det er merkelig hele greiene, mye rart vi får for oss.
Det er HELT sikkert hehe :D

Back
Topp